تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815406575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش گاردین از ابتکار یک ایرانی برای آشنایی گردشگران خارجی با مردم ایران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: لندن- ایرنا - روزنامه گاردین در گزارشی اعلام کرد که یک ایرانی مبتکر اقدام به راه اندازی تارنمای گردشگری به سبک ایرانی، برای گردشگران خارجی کرده است تا از طریق کرایه واحدهای مسکونی در سطح شهر با مردم ایران آشنا شوند.
به گزارش ایرنا، روزنامه گاردین روزجمعه دراین گزارش نوشت: مهرزاد خویی مدیر تارنمای موسسه گردشگری ‘اورینت استی’ در سوییس در گفت وگو با گاردین گفته است در ایران 1500 هتل وجود دارد که این روزها اگر بخواهید آن ها را رزرو کنید، همه شان پر هستند. درحالی که کشور با رشد خارجی هایی که قصد گردشگری دارند مواجه است، اما ما با کمبود جا مواجه هستیم.
این روزنامه به نقل از وی ادامه داد: هدف ما این است که به گردشگران خارجی طعم واقعی تجربه در ایران را بچشانیم. ما می خواهیم که آن ها با مردم واقعی در ایران روبرو شوند. ما می خواهیم تصویر ایران را در سطح بین الملل تغییر دهیم.
گاردین به نقل از مدیر تارنمای اورینت استی افزود: ما می خواهیم گردشگران خارجی همان تجربه زندگی و فرهنگ ما را در ایران بچشند. ما نمی خواهیم آن ها فقط از بناهای باستانی دیدن کنند، بلکه می خواهیم مردم ایران را نیز ببینند. زمانی که گردشگران مردم را ببینند، تصورشان از ایران حقیقی تر و رضایتمندتر خواهد بود.
این روزنامه انگلیسی عنوان کرد: شرکت اورینت استی که فعالیتش را از دو هفته پیش آغاز کرده است بالغ بر 200 واحد مسکونی در 9 شهر ایران ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

جمعه ، ۳مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن