تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820204008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برکناری فرهاد کاظمی شوکه کننده بود/راه آهن در جام حذفی شگفتی ساز است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بهادرعبدی در گفت و گو با پانا: برکناری فرهاد کاظمی شوکه کننده بود/راه آهن در جام حذفی شگفتی ساز است خبرگزاری پانا: کاپیتان راه آهن گفت: باشگاه از نظر مالی مشکلاتی دارد اما اینکه علت اصلی برکناری فرهاد کاظمی مشکل مالی باشد را دقیق نمی دانیم.
۱۳۹۴ جمعه ۳ مهر ساعت 04:32

خبرگزاری پانا+ بهادر عبدی + راه آهن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، طی چند روز گذشته اتفاقات عجیب و غریب در لیگ برترفوتبال ایران به وقوع پیوست. اخراج فرهاد کاظمی از سرمربیگیری تیم راه آهن تیتر یک رسانه ها شد. هر چند که بلافاصله بعد از اخراج کاظمی مهدی تارتار به عنوان جانشین این مربی سکان هدایت تیم را بر عهده گرفت اما کماکان از علت اصلی اخراج کاظمی خبری صادر نشده است.   با وجود اینکه تیم راه آهن شرایط مناسبی نداشت و ماندنش در لیگ برتر در دقایق پایانی مشخص شد فرهاد کاظمی به خوبی توانست این تیم را آماده کند و نتایج خوبی هم کسب کند اما در نهایت با نظر مسئولین باشگاه این مربی هفته گذشته از سمت خود برکنار شد.
بهادر عبدی کاپیتان تیم راه آهن درباره اوضاع تیم راه آهن به خبرنگار پانا گفت: برکناری فرهاد کاظمی غیر منتظره بود و هیچ یک از بازیکنان و مربیان از آن اطلاعی نداشتند. تیم راه اهن با وجود شرایط و سختی هایی که داشت اما توانست با مربیگری خوب فرهاد کاظمی موقعیت مناسبی به دست آورد.
وی در ادمه افزود: سال گذشته تیم راه آهن به دلیل مشکلاتی که داشت هیچ مربی حاضر نشد که سکان هدایت آن را بر عهده بگیرد اما فرهاد کاظمی شجاعت به خرج داد و با تمام مشکلاتی که این تیم داشت دو هفته آخر قبل از شروع لیگ تمرینات آماده سازی با بازیکنان را شروع کرد و تیم را به شرایط ایده آل رساند.اما خبر برکناری ایشان ما را شوکه کرد و تصمیمی بود که مسئولین باشگاه گرفته بودند و هیچ کس همک از علت واقعی برکناری این مربی اطلاعی ندارد.
عبدی در پاسخ به این سوال مبنی بر این است که شنیده می شود به دلیل مشکلات مالی مربی راه آهن کنار گذاشته شده است عنوان کرد: باشگاه از نظر مالی مشکلاتی دارد اما اینکه علت اصلی برکناری فرهاد کاظمی این مساله باشد را دقیق نمی دانیم. چندروزی از برکناری ایشان گذشته است و هیچ کس تاکنون دلیل اصلی آن را نمی داند.
وی در ادمه به حضور تاتار اشاره کرد و گفت: من برای اولین بار توسط اقای تاتار جذب راه آهن شدم ایشان هم از مربیان خوب لیگ هستند و سابقه حضور در راه آهن را دارند. امیدوارم که در ادامه لیگ شاهد عملکرد موفق این مربی باشیم.
کاپیتان راه آهن درباره بازی با استقلال اظهار داشت: امروز بازی سختی مقابل استقلال خواهیم داشت. این تیم از حریفان قدر و قدرتمندی است. قطعا کار مقابل تیمی که صدرنشین است و یکی از مدعیان قهرمانیست سخت خواهد بود اما ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا از این دیدار سربلند بیرون بیاییم.
عبدی درباره بازی های جام حذفی و رویارویی شان با سپاهان بیان کرد: در جام حذفی هر تیمی با سه یا چهار برد می تواند سهمیه رویایی کسب کند. خوشبختانه راه آهن هم در جام حذفی وضعیت خوبی دارد. قطعا بازی مقابل سپاهان برای ما سخت خواهد بود سپاهان اولین تیم ساختاری است.
وی در پایان درباره پرداختی های این باشگاه گفت: در حال حاضر باشگاه هیچ گونه پرداختی نداشته است ولی طی چندین بار مذاکره قرار شده است در همین روزها پولی به بازیکنان بدهند که امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیافتد. تمامی بازیکنان راه آهن فصل گذشته 60 درصد قراردادشان را برای اینکه تیم در لیگ برتر باقی بماند کم کردند به همین دلیل وضعیت مالی خوبی نداریم.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن