تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820912327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بركناري فرهادخان همه ما را شوكه كرد / مالكان راه‌آهن را نمي‌شناسم كه بخواهم دليل اخراج را جويا شوم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۹:۴۹ب.ظ)
بهادر عبدي: بركناري فرهادخان همه ما را شوكه كرد / مالكان راه‌آهن را نمي‌شناسم كه بخواهم دليل اخراج را جويا شوم موج - گروه ورزش:
به گزارش خبرگزاري موج، برد در جام حذفي و صعود به مرحله بعد اصلا با خبر كنار گذاشتن فرهاد كاظمي از سرمربيگري راه‌آهن سنخيت نداشت. خبري كه همه را مثل بهادر عبدي شوكه كرد چون هيچ دليلي بابت اين تصميم از سوي مسوولان باشگاه راه‌آهن اعلام نشد. عبدي كه به عنوان كاپيتان راه‌آهن نتوانسته جوابي براي بازيكنان جوان تيمش از مسوولان باشگاه پيدا كند دليل اين موضوع را شيوه و روش مالكان جديد تيم مي‌داند كه تا حالا هيچ بازيكني با آنها ارتباط نداشته است.
از ماجراي كنار گذاشتن فرهاد كاظمي شروع كنيم. چه اتفاقي افتاد؟‌
واقعا من هم حيران هستم. بعد بردي كه در جام حذفي داشتيم همه در رختكن خوشحال بوديم اصلا به گوشي‌ام كه در حالت سكون بود توجه نكردم. صبح كه بلند شدم ديدم 70، 80 تماس بي‌پاسخ داشتم كه از سوي بازيكنان تيم بود و آنجا مطلع شدم كه آقافرهاد را از سرمربيگري تيم كنار گذاشتند. واقعا نمي‌فهمم ما كه بازي جام حذفي را برده بوديم و در ليگ هم هرچند نتايج خوبي نگرفتيم اما با كيفيت بازي مي‌كرديم چرا بايد فرهاد كاظمي را كنار بگذارند.
يعني هيچ دليلي براي اين كار وجود نداشت؟‌
من اميدوارم كه اشتباه شده باشد و ايشان برگردد. فرهاد كاظمي در بدترين شرايط راه‌آهن را دست گرفت و زحمات زيادي براي تيم و بازيكنان كشيد. فرهاد خان مربي بود كه در مدت حضورشان واقعا چيزهاي زيادي از او ياد گرفتم. با اين همه اين مساله تصميم مديران ارشد باشگاه است و آنها بايد پاسخگوي چرايي كنار گذاشتن ايشان باشند. ما نمي‌توانيم دخالت كنيم و فقط جا دارد براي فرهادخان آرزوي موفقيت كنم چون واقعا مربي بزرگي است و كارهاي بزرگي در راه‌آهن انجام داد.
يعني تو به عنوان كاپيتان نبايد پيگير چرايي اين اتفاق مي‌شدي؟‌
قبل از تماس شما چند بازيکن جوان تيم با من تماس گرفتند و من پاسخي براي آنها نداشتم.
چرا؟
باشگاه ما طوري است كه تا حالا مالك جديد را نديديم و انتخاب‌ها و بركناري‌ها فقط توسط مديرعامل و مالكان انجام مي‌شود. ما هم كه به عنوان بازيكن باشگاه وظيفه داريم با هر مربي جديدي كه مي‌آيد كمال همكاري را داشته باشيم. با اين همه بازهم تاكيد مي‌كنم خود مسوولان باشگاه بايد پاسخگوي اين تصميم باشند.
فكر مي‌كني گمانه‌زني‌ها در مورد فرهاد كاظمي كه مي‌گفتند منشوري بوده يا به خاطر مسايل مالي كنار گذاشته شده و اينكه گفته مي‌شود گزينه تراكتوري‌هاست، درست باشد؟‌
مساله منشوري را كه اصلا نمي‌توانم قبول كنم. در 5/1 فصل گذشته ما جز خوبي از فرهاد خان چيزي نديديم. ايشان واقعا مربي دلسوز، هياتي و دست به‌خيري است و از لحاظ اخلاقي در سطح بالايي است. در مورد مسايل مالي هم كه ايشان هميشه به خاطر پول بچه‌ها جلو مي‌رفتند و فكر نكنم اين براي يك مربي كه مي‌خواهد تيمش در آرامش كار كند مورد اشتباهي باشد. در فوتبال ايران واقعا با يك سال برنامه‌ريزي هم نمي‌توان يك هفته بعد را پيش‌بيني كرد و اتفاقاتي مي‌افتد كه اصلا به عقلت هم خطور نمي‌كند. قبل اين مي‌گفتند از پرسپوليس با ايشان تماس گرفتند و خودم هم در جريان بودم و حالا هم حرف از تراكتورسازي است. با اين همه اميدوارم هر اتفاقي كه براي آقا فرهاد مي‌افتد خير باشد و ايشان در ادامه كارشان موفق باشند.
با اين وضعيت به نظر مي‌رسد در ادامه در جام حذفي و ليگ مشكل داشته باشيد؟
طبعا اين مساله شوك خودش را ايجاد خواهد كرد. ما يك سال با تفكرات فرهاد خان جلو رفتيم و قطعا آمدن مربي جديد و هماهنگي تيم با ايشان كمي زمانبر است.
به نظرت اگر اين بركناري كمي با تاخير و بعد بازي شما در جام حذفي مقابل سپاهان انجام مي‌شد، بهتر نبود؟
در اين امور من به عنوان بازيكن نمي‌توانم دخالت كنم. با اين همه قطعا بركناري يك مربي صددرصد تا مدتي چه امروز انجام مي‌شد چه يك هفته ديگر بچه‌ها را ناراحت مي‌كرد. با اين همه شك نكنيد راه‌آهن تيم خوبي است و مقابل استقلال و سپاهان با همه توان به ميدان خواهيم رفت.
يعني در نبود فرهاد كاظمي به پيروزي مقابل سپاهان و صعود به مرحله بعد اين‌قدر اميدواري؟
شك نكنيد حريف آساني براي سپاهان نيستيم. مطمئن باشيد راه‌آهن در جام حذفي حرف براي گفتن زياد دارد و براي گرفتن نتيجه تلاش خواهيم كرد.
تهيه و تنظيم: سيدياسر رضوي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن