تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820209637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صهيونيست ها يازده هزار اخطاريه براي تخريب منازل فلسطينيان صادر کرده اند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: صهيونيست ها يازده هزار اخطاريه براي تخريب منازل فلسطينيان صادر کرده اند
صهیونیست ها معمولا در هنگام مواجه شدن با بحران های سیاسی و امنیتی صدور چنین اخطاریه هایی را شدت می بخشند و تخریب منازل فلسطینیان را راهی برای برون رفت از چالش های فراروی خود می داند.
کد خبر: ۵۳۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۶ - 25 September 2015


جدیدترین گزارش سازمان ملل از اقدام صهیونیست ها به صدور یازده هزار اخطاریه برای تخریب منازل فلسطینیان در کرانه باختری، حکایت دارد.

فراس لطفی، خبرنگار اسکای نیوز عربی از رام الله گزارش داد: جدیدترین گزارش دفتر هماهنگی امور انسانی سازمان ملل از اقدام صهیونیست ها به صدور یازده هزار اخطاریه برای تخریب منازل فلسطینیان در منطقه جیم کرانه باختری، حکایت دارد. این گزارش در حالی صادر شده است که حداقل سیصد هزار فلسطینی در این منطقه سکونت دارند.

احمد جرغون ، یکی از فلسطینیانی است که اخطاریه تخریب منزل خود را از سوی صهیونیست ها دریافت کرده است . وی که هفت سال پیش محل سکونت خود را ساخته، کابوس حضور بولدوزرهای اسرائیلی در برابر منزلش را همواره در اذهان خود با نگرانی مرور می کند. اسرائیلی ها بر اساس توافقنامه اسلو معتقدند مدیریت منطقه جیم از لحاظ اداری و امنیتی به آنها تعلق دارد و در این اخطاریه ها ذکر کرده اند که این واحدهای مسکونی بدون اجازه ساخته شده است.

احمد جرغون می گوید : چندی پیش اخطاریه تخریب منزلم را از سوی صهیونیست ها دریافت کردم . مدت چندانی از ساخت منزل من نمی گذرد . بسیاری از ساکنان این منطقه چنین اخطاریه هایی را دریافت کرده اند.

در مناطق موسوم به جیم دست کم سیزده هزار واحد مسکونی وجود دارند و فلسطینیان صدور یازده هزار اخطاریه تخریب برای این واحدها را غیرقابل قبول می دانند ؛ چرا که همزمان هزاران مجوز در همین اراضی برای ساخت واحدهای مسکونی برای صهیونیست ها صادر شده است.

صلاح الخواجا ، هماهنگ کننده مقاومت در برابر دیوار حائل و شهرک سازی می گوید : باید براساس توافقنامه های اسلو و پاریس و دیگر توافقنامه ها به مجامع بین المللی شکایت کنیم . اسرائیلی ها به تعهدات خود در این توافقنامه ها عمل نکرده اند. ما باید راهکاری برای اعلام فلسطین به عنوان دولت و سرزمین اشغال شده ، اتخاذ کنیم.

صهیونیست ها معمولا در هنگام مواجه شدن با بحران های سیاسی و امنیتی صدور چنین اخطاریه هایی را شدت می بخشند و تخریب منازل فلسطینیان را راهی برای برون رفت از چالش های فراروی خود می داند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن