تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820121248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتشار اوراق قرضه توسط کره جنوبي در ماه اکتبر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ مهر ۱۳۹۴ (۲۲:۵۵ب.ظ)
انتشار اوراق قرضه توسط کره جنوبي در ماه اکتبر موج - دولت کره جنوبي در ماه اکتبر 6 ميليارد و 550 ميليون دلار اوراق قرضه منتشر مي کند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از يونهاپ، وزارت اقتصاد کره جنوبي از فروش 7 تريليون و 800 ميليارد وون (6 ميليارد و 550 ميليون دلار) اوراق قرضه دولتي اين کشور طي ماه اکتبر (9 مهر تا 9 آبان) خبر داده است.
به گفته اين وزارتخانه، 2 تريليون وون (1 ميليارد و 679 ميليون دلار) از اوراق قرضه منتشره توسط دولت کره جنوبي در ماه آينده ميلادي در قالب اوراق قرضه سه ساله، 2 تريليون و 10 ميليارد وون (1 ميليارد و 687 ميليون دلار) در قالب اوراق قرضه 5 ساله و 2 تريليون و 50 ميليارد وون (1 ميليارد و 721 ميليون دلار) نيز در قالب اوراق قرضه 10 ساله به فروش مي رسد.
وزارت اقتصاد کره جنوبي اعلام کرده است: 800 ميليارد وون (6 ميليون و 717 هزار دلار) از اوراق قرضه منتشره توسط دولت کره جنوبي در قالب اوراق قرضه 20 ساله و 850 ميليارد وون (7 ميليون و 137 هزار)، نيز به صورت اوراق قرضه 30 ساله به فروش خواهد رسيد.
وزارت اقتصاد کره جنوبي همچنين تصريح کرده است که سئول در ماه سپتامبر (10 شهريور تا کنون)، 10 تريليون و 230 ميليارد وون (8 ميليارد و 649 ميليون دلار)، اوراق قرضه منتشر کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن