تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814702832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنده تراکتور - پرسپولیس از کناره‌ها می‌آید؟


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
دیدار پرسپولیس ملوان انزلی_محسن بنگر_فرزاد حاتمی برنده تراکتور - پرسپولیس از کناره‌ها می‌آید؟

برنده تراکتور - پرسپولیس از کناره‌ها می‌آید؟
برنده تراکتور - پرسپولیس از کناره‌ها می‌آید؟
یکی از حساس ترین بازی های هفته هفتم لیگ برتر فردا در ورزشگاه یادگار امام تبریز بین دو تیم تراکتور و پرسپولیس برگزار می شود. جایی که هر دو تیم وضعیت نامناسبی در جدول رده بندی دارند و به دنبال پیروزی در این دیدار هستند.



  به گزارش سرویس ورزشی"جام نیوز"، با نگاهی به بازی‌های گذشته تراکتور، نکته قابل توجه ضعف مفرط این تیم در گلزنی است. تراکتور در شش هفته گذشته تنها چهار بار توانسته دروازه حریفان را باز کند.
گل‌های تراکتور را در شش هفته گذشته شجاع خلیل زاده، سامان نریمان جهان و سروش رفیعی به ثمر رساندند و حمزه یونس و مهرداد بایرامی مهاجمان تراکتور هنوز در لیگ موفق به گلزنی نشده‌اند.
مهمترین مشکل تراکتور عدم ایجاد موقعیت گل در جریان بازی است. بازیکنانی که می‌توانند این مشکل را در تراکتور برطرف کنند شرایط خوبی ندارند؛ بختیار رحمانی آماده نیست و سروش رفیعی مصدوم است.
مدافعان کناری تراکتور نیز نقش تاثیر گذاری در حمله ایفا نمی کنند، به همین دلیل موقعیت‌های کمتری در اختیار مهاجمان قرار می گیرد. ایران پوریان و حمودی به تناوب در راست به بازی گرفته شده‌اند اما با روزهای اوج خود بسیار فاصله دارند.
حضور سعید آقایی می‌توانست نکته امیدوار کننده در ترکیب تراکتور باشد اما او نیز نمی‌تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند.
برانکو در چند هفته گذشته سعی کرد تا با اتخاذ سیستمی کاملا ابتدایی اما تاثیرگذار از بازیکنانش بیشترین بهره را بگیرد اما در سیستم ٢-٤-٤ کلاسیک پرسپولیس کمبود بازیکنی طراح در میانه میدان کاملا احساس می شود. کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی در مرکز زمین فاقد ویژگی های بازی‌سازی هستند.
در جناح راست نیز رامین رضائیان بازیکنی دونده و خستگی ناپذیر است که در ارسال‌ها مبتدیانه عمل می‌کند. رضائیان در دور زدن مدافع مستقیم خود ضعف دارد و در هر شرایطی تنها به دنبال سانتر کردن است، موضوعی که نوع بازی او را قابل پیش بینی می‌کند. محمد انصاری پس از مصدومیت بابک حاتمی در بازی جام حذفی مقابل ملوان به بازی گرفته شد و با کیفیت‌تر از بازیکن اصلی سرخپوشان نشان داد.
در این دیدار، به‌دلیل مشکلات هر دو تیم در میانه میدان، کلید پیروزی در کناره های زمین است. به نظر می‌رسد هر تیمی که در کناره‌ها موفق عمل کند پیروز میدان است. برانکو در این دیدار ابتدا به دنبال تقویت سیستم تدافعی تیم خود است تا دروازه اش باز نشود.
اگرتراکتور در گلزنی موفق نیست، طارمی هر لحظه می تواند پرسپولیس را به پیروزی برساند. البته تراکتوری‌ها راه مقابله با او را هم بلدند و جزو تیم‌هایی هستند که کمترین گل خورده را دارند.
باید دید برانکو و تونی اولیویرا که این روزها شرایط خوبی در تیم‌هایشان ندارند، چه نتیجه‌ای از این بازی مهم به دست خواهند آورد.
 



۰۲/۰۷/۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن