تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815174868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت حمايت مسوولان از صنايع دستي استان قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ مهر ۱۳۹۴ (۲:۵ق.ظ)
استاندار قم خواستار شد: ضرورت حمايت مسوولان از صنايع دستي استان قم موج - قم - استاندار قم با اشاره به اشتغالزايي صنايع دستي، خواستار حمايت مسوولان سازمان ميراث فرهنگي، صنايع و گردشگري كشور از اين صنعت در قم شد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، استاندار قم در ديدار بهمن نامور مطلق، معاون سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، طي سخناني تقويت واحدهاي توليدي صنايع دستي را خواستار شد.
وي با اشاره به جايگاه ملي و بين المللي فرش قم افزود: در صورت سرمايه گذاري در اين صنعت سودآور و تسهيل صادرات آن به كشورهاي خارجي، ارزش افزوده بسيار خوبي نصيب استان خواهد شد.
سيد مهدي صادقي پتانسيل صنايع دستي در ايجاد اشتغال پايدار را مورد توجه قرار داد و افزود: با اعطاي تسهيلات مي توانيم شاهد رونق بيش از پيش اين صنعت در قم باشيم.
استاندار قم همچنين ايجاد نمايشگاه هاي دائمي صنايع دستي استان قم را جهت معرفي و عرضه محصولات توليد شده در قم به زائران بسيار با اهميت برشمرد و بر ضرورت برنامه ريزي براي ايجاد نمايشگاه فاخر صنايع دستي در قم تاكيد كرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن