تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820320155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناباوری 15 درصد زوج های جوان در کهگیلویه و بویراحمد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ناباوری 15 درصد زوج های جوان در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق بررسی‌های انجام شده ۱۵ درصد زوج‌های جوان کهگیلویه و بویراحمد نابارور هستند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رضا چمن گفت: از آغاز برنامه تحول سلامت تاکنون 20 هزار زایمان در این استان اتفاق افتاده که 55 درصد آن زایمان طبیعی بوده و هیچ گونه اخذی در قبال آن توسط مراکز درمانی دریافت نشده است.

چمن با اشاره به اینکه توجه به سلامت مادر در همه بخش‌های مراقبتی مورد توجه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است، ابراز کرد: بیش از 5 هزار پرسنل در دانشگاه علوم پزشکی این استان مشغول فعالیت هستند که از این تعداد 60 درصد زن هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از جذب 400 بهروز و 60 پزشک متخصص و فوق تخصص در این استان طی سنوات گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد به ترتیب 60 و 45 درصد خانم هستند.

 چمن وضعیت زایشگاه‌های بیمارستان‌های این استان را نامطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و اخذ اعتبارات لازم توسعه بلوک‌های زایشگاهی بیمارستان‌های امام سجاد (ع) یاسوج و امام خمینی(ره) دهدشت در دستور کار قرار گرفته است.

وی از مرگ 3 مادر باردار از آغاز طرح تحول سلامت تاکنون در این استان خبر داد و افزود: در این زمینه به نسبت متوسط کشوری وضعیت بهتری داریم.

چمن شایع ترین سرطان زنانه در این استان را سرطان پستان عنوان کرد و گفت: ایجاد مرکز غربالگری سرطان سینه در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی این استان است.



انتهای پیام /ی




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

جمع اوری رنگهای خوراکی غیر مجاز
میزان باروری در استان قزوین یک و هفت دهم درصد است
۳۲۰ ارسال مقاله به دبیرخانه همایش ملی «شخصیت و زندگی نوین»
درمان ۲۵۰ زوج نابارور در قزوين
آغاز ساخت دو طرح آموزشی درمانی در جهرم فارس
پلمپ باشگاه های ورزشی متخلف در شيراز





۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن