تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814224656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به راه افتادن موج ناامیدی در اردوی پرسپولیس


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
بازیکن پرسپولیس به راه افتادن موج ناامیدی در اردوی پرسپولیس

در آستانه بازی با تراکتور؛
به راه افتادن موج ناامیدی در اردوی پرسپولیس
شرایط پرسپولیس در آستانه بازی بزرگ با تراکتورسازی اصلا خوب نیست.



به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، وضعیت سرخ‌ها آنقدر درهم پیچیده و بحرانی است که حتی خود برانکو هم در مصاحبه روز گذشته‌اش به این مساله اشاره کرده و همین نگرانی‌ها را در خصوص نتیجه بازی جمعه زیاد می‌کند.
در تیم فعلی پرسپولیس حرف و حدیث زیاد است و شایعات زیادی دور و بر این تیم پرسه می‌زند که انگار باید برخی از آنها را جدی گرفت. مثلا اینکه باشگاه در ارنج تیم دخالت می‌کند و برانکو هم مثل بسیاری از مربیان کروات که فقط به دریافتی به موقع‌شان فکر می‌کنند توصیه‌پذیر نشان داده و اوامر مدیران باشگاه را اجرا می‌کند. در همین خصوص گفته می‌شود باشگاه از طریق مصطفی قنبرپور اوضاع و احوال تیم را به صورت دقیق رصد می‌کند و مشاور طاهری اطلاعات و میزان آمادگی بازیکنان را به مدیریت انتقال می‌دهد.
از این شایعات که بگذریم شرایط روانی پرسپولیس حتی بدتر از اوضاع فنی این تیم است. تعداد مصدومان تیم زیاد شده و برخی از این مصدومان حتی امیدوارند به تبریز نروند و در باخت احتمالی مقابل تراکتورسازی سهیم نباشند، اتفاق عجیب اینجاست که بی‌رغبتی برای حضور در ترکیب تا جایی پیش رفته که فقط در پست مدافع میانی بین 4 بازیکن این پست رقابت وجود دارد و بقیه از بازی کردن در این اوضاع بحرانی فراری‌اند.
از طرفی برانکو هم به تیمش مسلط نیست. او که موفق نشده با بازیکنانش ارتباط عاطفی برقرار کند به نوعی عنان کار را از دست داده و چندان جدی و مصمم نیست تا هر طور شده نتایج ضعیف قبلی را جبران کند.
جالب اینکه بازیکنان تیم هم نگاه امیدوارانه‌ای نسبت به برانکو ندارند. البته آنهایی که بازی می‌کنند می‌گویند برانکو مشکلی ندارد و نتیجه نگرفتن تیم به مشکلات داوری و بدشانسی برمی‌گردد اما آنهایی که در میدان نیستند می‌گویند این کروات آمده پولش را بگیرد و برود و تیم را هم نابود خواهد کرد.
اما عجیب اینجاست که از همین حالا جو ناامیدکننده وحشتناکی در اردوی پرسپولیس برقرار است. هر چند بازیکنان پرسپولیس در مصاحبه‌هایشان به مسائل کلیشه‌ای پرداخته و بازگشت تیم به جاده قهرمانی را در آینده متصور هستند اما واقعیت چیز دیگری است و تقریبا پاسخ همه آنها به این سوال که «پرسپولیس این فصل در نهایت به کجا می‌رسد؟» با حالتی ناامیدکننده جواب می‌دهند: «هیچی، امسالم هیچی نمی‌شیم.»
پرسپولیس که فصل قبل در بیشتر هفته‌ها در نیمه دوم جدول بود و در نهایت هشتم شد امسال از همین هفته ششم قافیه را باخته است چرا که نه بزرگتری در تیم حضور دارد تا مجموعه به هم ریخته امسال را جمع و جور کند نه کادر فنی آنقدر که باید محکم و مصمم کار می‌کند.
در این شرایط فقط باید امیدوار باشیم پرسپولیس در تبریز تمام مشکلات را سالتو کرده و به شرایط نرمال نزدیک شود وگرنه جمع کردن این تیم کار برانکو نیست و بازیکنان هم با استناد به مشکلات همیشگی از جمله مسائل مالی دوباره برای ضعف خود بهانه‌تراشی می‌کنند.
گفتیم پول و بحث مسائل مالی پیش آمد. ظاهرا طاهری به بازیکنانش گفته با کمک 5 میلیاردی وزارتخانه هم بدهی فصل قبل را تسویه می‌کند هم 40 درصد از پول امسالشان را پرداخت می‌کند اما همه این حرف‌ها در حد شایعه مطرح شده و فعلا بی‌پولی و مشکلات مالی یکی از عواملی شده تا بازیکنان و حتی کادر فنی برای سستی‌ها و کوتاهی‌هایشان بهانه داشته باشند.   450



۰۱/۰۷/۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن