تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816331446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش اهمیت ویژه ای برای مدارس عشایری قائل است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: زنگ نمادین مدرسه در خوزستان با حضور معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش آموزش و پرورش اهمیت ویژه ای برای مدارس عشایری قائل است خبرگزاری پانا: علی زرافشان، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش :حضور ما در مناطق عشایری برای این است که اعلام کنیم آموزش و پرورش اهمیت ویژه‌ای برای تحصیل در مناطق عشایری و دورافتاده قایل است.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱ مهر ساعت 20:40

خبرگزاری پانا+زرافشان +بازگشایی مدارس

  به گزارش خبرنگار پانا، مراسم نمادین زنگ بازگشایی مدارس خوزستان با حضور مهندس زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، مقتدایی استاندار خوزستان، تقی زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی دیگراز مسؤلان استانی ومحلی، در دبستان عشایری کلگه ازمنطقه ی تنگه چویل صیدون برگزار شد.  در این مراسم علی زرافشان ضمن گرامیداشت وتبریک هفته دفاع مقدس ودهه ی ولایت گفت: در طول هشت سال جنگ تحمیلی عشایر نیز در کنار سایر مردم ایران، شهدای بی‌شماری  را تقدیم این انقلاب کردند، تا نشان دهند هر جا منافع کشور در خطر است آنها هم حاضر و آماده هستند. معاون وزیر آموزش‌وپرورش تصریح کرد: حضور ما در  مناطق عشایری بیانگر  این است که اعلام کنیم، آموزش و پرورش اهمیت ویژه‌ای برای تحصیل در مناطق عشایری و دورافتاده قائل است و دانش آموزان مستعد این مناطق را فراموش نمی کنیم. زرافشان تصریح کرد: آموزش و پرورش امسال کمیته توجه به مدارس عشایر و نظام تعلیم و تربیت عشایر را تشکیل داد و به تصویب شورای آموزش و پرورش رساند که در مصوّبات آن پیش بینی هایی در مورد توجه به تخصیص نیروی انسانی و منابع به این نوع مدارس صورت گرفته است. زرافشان با تمجید از عملکرد معلمان عشایری بیان کرد: بی‌شک تنها نماینده دولت در برخی مناطق صعب‌العبور و عشایری همین معلمان هستند وپرچم مقدس کشورمان را در دورترین مناطق برافراشته اند لذا باید تلاش آنها را گرامی داشت.   زرافشان گفت: تعلیم و تربیت تنها کار یک وزیر و یک وزارتخانه نیست و باید همه دستگاه‌ها و اشخاص دولتی در توسعه امر تعلیم و تربیت در کشور همکاری و همیاری کنند. ضمن این که رویکرد سال تحصیلی جدید، تعادل در توزیع منابع به بخش های مختلف آموزش و پرورش کشوراست زرافشان با اشاره به تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش اضافه کرد: با برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش در ماه گذشته و با جابجایی در نیروهای انسانی این وزارتخانه، کمبود جدی در نیرو وجود ندارد و اگر هم کمبودی باشد با پرداخت اضافه تدریس به معلمان تامین می شود.  در سال تحصیلی جدید بیش از 980هزار دانش آموز خوزستانی راهی کلاس های درس شدند.      













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن