تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816584629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهدی نیک عهد: تولد احزاب و فعالیت های حزبی به معنای بیداری جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مهدی نیک عهد: تولد احزاب و فعالیت های حزبی به معنای بیداری جامعه است استان‌ها > مرکزی - به یقین تولد احزاب و فعالیت های حزبی به معنای بیداری جامعه است و اگر حزب اعتدال و توسعه امروز فعالیت خود را در استان آغاز می کند به طور قطع این فعالیت در راستای آگاهی بخشی و جلب و جذب نیروهای مؤمن، فرهیخته و فداکار حامی دولت است.

به یقین تولد احزاب و فعالیت های حزبی به معنای بیداری جامعه است و اگر حزب اعتدال و توسعه امروز فعالیت خود را در استان آغاز می کند به طور قطع این فعالیت در راستای آگاهی بخشی و جلب و جذب نیروهای مؤمن، فرهیخته و فداکار حامی دولت است.
به گزارش خبرآنلاین، مهدی نیک عهد، رئیس شورای استان مرکزی حزب اعتدال و توسعه در همایشی که با عنوان اعتدال فصلی نو در توسعه پایدار امروز چهارشنبه اول مهر ماه در کانون امام خمینی(ره ) اراک برگزار شد ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: قطعاً ملت ایران آسایش و راحتی امروز خود را مدیون رشادت ها و ایثارگری های دلاورمردانی است که در 8 سال جنگ تحمیلی حماسه آفریدند.
وی اظهار کرد: به یقین تولد احزاب و فعالیت های حزبی به معنای بیداری جامعه است و اگر حزب اعتدال و توسعه امروز فعالیت خود را در استان آغاز می کند به طور قطع این فعالیت در راستای آگاهی بخشی و جلب و جذب نیروهای مؤمن، فرهیخته و فداکار حامی دولت است.
نیک عهد افزود: از ابتدای پیروزی دولت گذشته روزگار سخت و طافت فرسایی گذراندیم ولی امروز با روی کارآمدن دولت جدید شاکله حزب اعتدال و توسعه در استان از نیروهای فعال و توانمندی شکل گرفته و فعالیت می کند .
وی عنوان کرد: همواره یک سؤال مهم مطرح است که هدف از فعالیت های حزبی چیست و نهایت انجام چنین فعالیت هایی به کجا خواهد رسید در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که ما قصد داریم با فعالیت قانونمند نسبت به پیشبرد سیاست های درست اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اقدام کرده و مردم را با افکار خود و افکاری که برای جامعه مفید است، آشنا کنیم.
نیک عهد ادامه داد: در این راستا در هر استان سیاست ها و برنامه های خاصی اجرا می شود به عنوان مثال در استان مرکزی که به عنوان یک استان صنعتی و کارگری با سابقه فرهنگی مشهور است به قشر عظیم و محترم کارگری توجه شود چراکه اصلی ترین حامیان دولت در انتخابات سال92 بودند، ولی متاسفانه به سبب سیاست های غلط دولت گذشته که در واگذاری واحد های صنعتی اتخاذ کرد ضربه مهلکی به صنعت وارد ساخت که حاصل آن ایجاد مشکلات فراوان برای کارگران بود.
وی تأکید کرد: هر چند که آن دولت تلاش کرد با حرکت های پوپولیستی و عوام فریبانه رأی این اقشار ضعیف و محجوب جامعه را به سمت خود بکشد، ولی به لطف خدا و هدایت های مقام معظم رهبری و سیاست های درست دکتر روحانی سبب شد امیدوارانه در پای صندوق های رأی حاضر بشوند. لذا فعالان حزب اعتدال و توسعه همواره در فعالیت های خود به جایگاه مهم و نظریات ارزشمند این قشر توجه دارد و تشکر ویژه از آن ها را دارد چنانچه با جدیت تمام و قاطعانه اخراج کارگران کمباین سازی را پیگیری کردند و مانع از آن شدند. نیک عهد افزود: اخراج هر کارگر برای مدیران و مسئولان جامعه باید زنگ خطر باشد و اجازه نخواهیم مدیرانی که لیاقت ندارند بر مسند شرکت ها قرار بگیرند و کارگران را اخراج کنند دولتی که با وجود مشکلات فراوان توانست مشکلات خارجی حل کند و آبرو و عزت را به کشور برگرداند به طور قطع در حل بحران های داخلی نیز موفق خواهد بود و از دولت خواستاریم که فعالیت های خود را به سمت حل مشکلات داخلی با تغییر در سیاست های داخلی معطوف کند.
وی اضافه کرد: برای تغییر در سیاست های داخلی به تغییر در مدیران ارشد حتی کارشناسان نیاز داریم و در این راستا باید کسانی در رأس کار قرار بگیرند که توان تغییر در بدنه دستگاه های اجرایی را داشته باشند بدین معنا که صرف تغییر یک مدیر در رأس نمی تواند کافی باشد هرچند با آغاز به کار دولت جدید استانداران خوبی برای استان انتخاب شدند که با جدیت و قاطعیت تمام برنامه ها را پیش برده و پیش می برند، اما هنوز انتظارات برآورده نشده و استاندار محترم باید قویتر و محکم تر در جهت تغییر مدیران گام برارد تا تمامی مدیران ناکارآمد از صحنه مدیریت به کنار روند.
نیک عهد افزود: در بحث فعالیت های حزبی اعتقاد داریم که باید فعالیت های قانونمند و درست و مشخص و شناسنامه دار انجام شود تا جلوی حرکت ها غیر قانونی و زیر زمینی و بعضی حرکت ها که با عنوان خود جوش مطرح می شوند، گرفته شود.

کلید واژه ها: استان مرکزی -




چهارشنبه 1 مهر 1394 - 19:26:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن