تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816676855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار آیت الله مکارم شیرازی نسبت به توطئه جدید دشمنان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: هشدار آیت الله مکارم شیرازی نسبت به توطئه جدید دشمنان


آیت الله مکارم شیرازی بر هوشیاری کامل در برابر نقشه شوم دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و گفت هدف آمریکا از توافق هسته ای ایجاد راه نفوذ در ایران است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل صدا و سیما، آیت ا... مکارم شیرازی در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم به توافق به اصطلاح اتمی اشاره کرد و گفت: هدف آمریکا و کشورهای غربی از توافق هسته ای ایجاد راه نفوذ برای تغییر نظام اسلامی ایران است.

وی افزود: این توافق باعث افزایش طمع آمریکایی ها و کشورهای غربی برای ایجاد راه نفوذ در ایران و تغییر نظام اسلامی بواسطه جنگ نرم شده است.

این مرجع تقلید این طمع آنها را خیال خام دانست و گفت: خوب است که هدفشان را می گویند تا همه جناح های سیاسی کشور بیدار شوند و بدانند نقشه آنها چیست.

آیت ا... مکارم شیرازی افزود: هدف آنها جلوگیری از ساخت بمب اتمی در ایران نیست بلکه نقشه آنها بر اندازی نظام اسلامی است به همین جهت هوشیاری و بیداری بیشتری لازم است.

وی یادآور شد: این کشورها به نفوذ در ایران دل بسته اند و معلوم هم نیست به توافق هسته ای (برجام) پایبند باشند یا نه. از این جهت  دولتمردان، رسانه ها، صدا و سیما و حوزه های علمیه باید مراقب باشند چراکه نقشه دشمن پیچیده است و هم اکنون همه ابزارهایشان چون ماهواره و اینترنت را به کار گرفته اند.

آیت ا... مکارم شیرازی در عین حال تاکید کرد: فرزندان انقلاب اجازه نمی دهند آنها به هدف خود برسند همان گونه که تاکنون چنین اجازه ای را نداده اند.

وی راه نفوذ آنها در ایران را متزلزل کردن پایه های اعتقادی و نشر مفاسد اخلاقی در جامعه دانست و افزود: هدف انها تبدیل ملت ایران به ملتی وابسته و زیر سیطره انها است و چقدر برخی افراد خام هستند که این فرمول واقعی را می بینند اما می گویند بگذارید مردم ازاد باشند و حتی اخیرا حجاب را مثل روزه می دانند که هم می شود به آن مقید بود و هم نبود.

آیت ا... مکارم شیرازی افزود: این افراد یا غافل هستند و یا خود را به غفلت زده اند اما ما نباید زمینه ساز این سیاست بیگانگان باشیم.

این مرجع تقلید در ادامه از خداوند متعال خواست تا افرادی را که در خواب هستند و این نقشه ها را نمی بینند از خواب غفلت بیدار کند و به همه مردم وحدت و همدلی وهمزبانی برای محو نقشه های دشمن عنایت کند .

آیت ا... مکارم شیرازی با بیان حدیثی از امام حسن عسگری گفت: خداوند متعال در کنار هر بلا و امتحانی نعمت هایی قرار داده که این مسئله در تاریخ انقلاب مشاهده شده است.

وی جنگ تحمیلی را نمونه ای از این بلاها دانست و افزود: جنگ باعث شد که نیرو های مسلح ما قویترین نیروهای نظامی در منطقه خاورمیانه باشد.

آیت ا... مکارم شیرازی تحریم را نمونه ای دیگر از این بلاها دانست و افزود: این تحریم ها باعث شد در زمینه های مختلف نظامی / اقتصادی و داروسازی موفق باشیم.

وی افزود: در هنگام بلا و گرفتاری انسان نباید حالت انفعالی پیدا کند و دست از کار بکشد بلکه باید حالت اثباتی به خود بگیرد و برای حل مشکلات راه حل پیدا کند.

 آیت ا... مکارم شیرازی همچنین به جنگ هایی که در کشورهای اسلامی در جریان است اشاره  کرد و گفت: این آتش جنگ به دست دشمنان دانا و مسلمان نماهای نادان روشن شده و لازم است همه مردم در دعای روز عرفه برای کوتاه شدن شر اشرار از سر مسلمین جهان دعا کنند.


چهار شنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن