تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820467440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکيد بر ضرورت‌هاي قانوني HSE پيمانکاران و تأمين‌کنندگان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۳۳ب.ظ)
تاکيد بر ضرورت‌هاي قانوني HSE پيمانکاران و تأمين‌کنندگان موج - مدير عامل شرکت نفت فلات قاره ايران بر ضرورت نظارت دقيق واحد ايمني، بهداشت و محيط زيست اين شرکت بر ضرورت‌هاي قانوني HSE پيمانکاران و تأمين‌کنندگان تأکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سعيد حافظي خطاب به امير شيريان پور، رئيس ايمني، بهداشت و محيط زيست، مديريت بحران و پدافند غيرعامل اين شرکت، اهميت روزافزون مقوله‌هاي بهداشت، ايمني و محيط زيست در صنعت نفت و به خصوص حساسيت‌هاي موجود در حوزه HSE را براي فعاليت‌هاي عملياتي فراساحلي مورد اشاره قرارداد و افزود: از سوي ديگر ضرورت آمادگي شرکت در مقابله با بحران‌هاي احتمالي و لزوم رعايت اصول و الزامات پدافند غيرعامل در حفاظت و صيانت از زيرساخت‌هاي کليدي شرکت نيز بايد در دستور کار قرار گيرد.
وي بر راهبري نظام مديريت HSE را همراه با حفظ سلامت کارکنان و پيشگيري از رخداد حوادث و کنترل مخاطرات و ارتقاي سطح ايمني تأکيد کرد و گفت: نظارت بر اجراي اثربخش الزامات و ضرورت‌هاي قانوني HSE پيمانکاران و تأمين‌کنندگان از ديگر الزامات اين حوزه است.
حافظي، استقرار عنصر مديريت ريسک به عنوان قلب نظام مديريت HSE را خواستار شد و تصريح کرد: ترويج و توسعه فرهنگ و آموزش بهداشت، ايمني و محيط زيست براي مديران، روسا و کليه کارکنان اعم از رسمي يا پيمانکاري و ارتقاي سطح مهارت و آگاهي و جلب مشارکت مؤثر و فعال آنان در برنامه‌ها و فعاليت‌هاي HSE شرکت بايد مدنظر قرار گيرد.
مديرعامل شرکت نفت فلات قاره ايران، ايجاد ارتباط مناسب درون سازماني را جهت افزايش بهره‌وري فرايندهاي HSE و تعامل و ارتباط مناسب برون‌سازماني را با کليه سازمان‌ها و مراجع مرتبط با جنبه‌هاي HSE فعاليت‌هاي شرکت ضروري دانست و اظهار کرد: همچنين پشتيباني فني کليه فرآيندها و واحدهاي عملياتي شرکت در حوزه‌هاي بهداشت، ايمني و محيط زيست با بهره‌گيري از آخرين دستاوردها و فن‌آوري‌هاي نوين موجود در اين سه حوزه الزامي است.
حافظي، مديريت و ارتقاي سطح آمادگي مقابله با بحران و واکنش در شرايط اضطراري را نيز در محيط‌هاي صنعتي و غير صنعتي شرکت مورد اشاره قرارداد و خاطرنشان کرد: در اين حوزه لازم است نظارت و پيگيري تدوين استانداردها و الزامات مرتبط با ايمني فرآيندهاي عملياتي و حصول اطمينان از اجراي اثربخش آن‌ها در عمليات توليد و طرح‌هاي توسعه‌اي نيز مورد توجه قرار گيرد.
وي با تأکيد بر ضرورت تدوين و نظارت بر اجراي اثربخش فرآيند گزارش‌دهي، بازخواني، تجزيه و تحليل و ريشه‌يابي رخدادها و شبه حوادث به منظور ايجاد فرهنگ يادگيري از رويدادها جهت پيشگيري از بروز مجدد آن‌ها، نظارت بر پياده‌سازي و اجراي الزامات و آيين‌نامه‌هاي ابلاغي پدافند غيرعامل را نيز در عمليات توليد و طرح‌هاي توسعه‌اي شرکت خواستار شد و گفت: راهبري و برگزاري مميزي‌هاي خارجي و داخلي مبتني بر بهبود مستمر سيستم‌هاي مديريتي مستقر در شرکت به منظور پايش عملکرد اين سيستم‌ها و اتخاذ اقدامات اصلاحي، پيشگيرانه و تدوين پروژه‌هاي بهبود نيز از ديگر الزامات حوزه HSE اين شرکت به شمار مي‌رود.
ايمان شيريان پور با حکم مدير عامل شرکت نفت فلات قاره ايران به رياست HSE اين شرکت منصوب شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن