تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814795211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشرفت 50 درصدي پروژه سه سطحه 15 خرداد قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۲۳ق.ظ)
مدير پروژه هاي قرارگاه سازندگي قائم (عج): پيشرفت 50 درصدي پروژه سه سطحه 15 خرداد قم موج - قم - مدير پروژه هاي قرارگاه سازندگي قائم (عج) دراستان قم با اشاره به پيشرفت 50 درصدي پروژه سه سطحه 15 خرداد قم گفت: ما به منظور تکميل طرح، شديداً خواستار حمايت و اقدام موثر دستگاه هاي ذيربط در بحث معارضات به وجود آمده و اتمام تعهدات شهرداري هستيم.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير پروژه هاي قرارگاه سازندگي قائم (عج) در استان قم درخصوص لزوم اجراي سريعتر اين پروژه گفت: کلانشهر مذهبي قم به عنوان يکي از شهرهاي مذهبي و پر تردد در ايران و جهان اسلام و تشيع شناخته شده است که اين امر موجب ايجاد گره هاي ترافيکي در نقاط مختلف شهر شده است.
وي افزود: اکنون با تلاش و چاره انديشي هاي خادمان ديروز و امروز شهر قم، اين نقاط در حال بهسازي و اصلاح بر اساس بارهاي ترافيکي مي باشد.
مجتبي خوش نژاد ايراني افزود: احداث تقاطع عظيم سه سطحه 15 خرداد توسط قرارگاه سازندگي قائم (عج) از جمله اين پروژه هاي عمراني و زير ساختي مي باشد که نقش بسيار اساسي در هدايت و روان سازي ترافيک در بخش مهمي از شهر قم را خواهد داشت به گونه اي که يکي از پل هاي بزرگ در شهر قم در اين پروژه ساخته مي شود.
وي با اشاره به موقعيت اجراي اين طرح کلان و ابعاد فني آن توضيح داد: پروژه در تقاطع دو بلوار اصلي کلانشهر قم؛ يعني 15 خرداد و عمار ياسر قرار گرفته است که داراي 3 سطح پل رو گذر ، پل همسطح و زير گذر مي باشد، پل روگذر قسمت اصلي شاخه اين پل و پروژه است که دو قطعه بلوار عمار ياسر را به هم وصل مي کند و حدودا 350 متر طول پل است که با رمپ هاي دو طرف حدودا 550 متر طول پل مي شود که داراي 2 لاين رفت و برگشت است.
خوش نژاد ايراني افزود: هرکدام از اين لاين ها حدودا 5.13 متر عرض دارد، اين پل بسيار زيبا داراي دو پل همسطح به عرض 24 متر است و ميدان اصلي تقاطع را تشکيل مي دهد و يک زير گذر هم اجرا مي شود که از بلوار 15 خرداد وارد و از سمت ميدان جهاد قم خارج مي شود که اميدواريم با تکميل اين پل زيبا بار ترافيکي شهر کاهش و بسياري از مشکلات شهروندان خوب قمي مرتفع شود.
وي با تأکيد بر تکميل پروژه در کمترين زمان ممکن، در خصوص پيشرفت هاي صورت گرفته گفت: در حال حاضر شاهد پيشرفت 50 درصدي پروژه هستيم، ما سهم بيشتر توانمان جهت ساخت روگذر پروژه گذاشته ايم که بتوانيم آن را زودتر تمام کنيم، البته اين موضوع به معني غافل شدن از ساير جبهه هاي پروژه نيست، ما در عين حال شاهد 30 درصدي پيشرفت در قسمت همسطح پروژه هستيم و اميدواريم ظرف مدت 15 الي 20 روز آينده بتوانيم يکي از پل هاي همسطح را تکميل کنيم.
مدير پروژه هاي قرارگاه سازندگي قائم (عج) دراستان قم با اشاره به برخي اظهارات در خصوص روند اجرايي پروژه 15 خرداد و پيشرفت هاي آن تصريح کرد: اظهاراتي که مبتني بر فراز و فرودهاي مديريتي باشد تأثيري بر اراده ما در تکميل و بهره برداري مطلوب از پروژه هاي عمراني ندارد، ما به منظور تکميل طرح، شديداً خواستار حمايت و اقدام موثر دستگاه هاي ذي ربط در بحث معارضات بوجود آمده و اتمام تعهدات شهرداري هستيم، چرا که بسياري از آن ها از حوزه عمل قرارگاه خارج است و تا کنون موجب جلوگيري از پيشرفت پروژه در برخي مقاطع شده است.
وي وجود برخي اراضي و املاک در حاشيه پروژه را از جمله اين معارضات دانست و ابراز اميدواري کرد که شهرداري قم با حل موضوع، زمينه تسريع بيشتر در اجراي پروژه را فراهم آورد.
خوش نژاد ايراني، برخورد با لوله هاي اصلي گاز، خطوط مخابرات، انشعابات برق و آب و کانال اصلي فاضلاب را از جمله ديگر معارضات پروژه دانست و با اشاره به انجام اقدامات قرارگاه در جهت برطرف کردن آنها گفت: در موضوع معارضات تأسيساتي، شرکت مخابرات را داشتيم که پيمانکار حل اين معارض، موسسه سامان از بازوهاي اجرايي قرارگاه سازندگي قائم (عج) در حوزه الکترونيک و مخابرات مي باشد که موفق گرديد آن را حل کند.
وي گفت: مشکل ديگر در حوزه شرکت برق منطقه اي و شبکه هاي توزيع بوده که بازهم شرکت سامان توانست بخش قابل توجهي از آن را رفع و بهسازي نمايد و در حال تکميل آن است، در معارض آب و فاضلاب هم به لطف خدا روند خوبي دنبال مي شود به گونه اي که پيمانکار آن مشخص گرديده و لوله هاي آن خريداري شده ، به طور کل اقدامات در خصوص معارضات تاسيساتي شهري که به عهده قرارگاه سازندگي قائم (عج) است، به خوبي انجام شده است.
مدير پروژه هاي قرارگاه سازندگي قائم (عج) دراستان قم همچنين با استقبال از سخنان اخير شهردار قم مبني بر افتتاح پروژه 15 خرداد تا پايان سال جاري اظهار داشت: سخنان اخير وي نشان از عزم شهرداري براي برطرف نمودن معارضات ملکي است که اين امر در پيشرفت و تکميل پروژه نقش بسيار مهمي دارد، در واقع مشکل اصلي اين معارضات درخصوص حدود 20 باب مغازه درحاشيه پروژه و اطراف آن است که شهرداري متولي رسيدگي به آن است.
وي با تبيين رويکردهاي اين قرارگاه در امر سازندگي و آباداني کشور اذعان داشت: اين قرارگاه در راستاي عمل به تأکيدات مقام معظم رهبري که فرمودند: نيروهاي مسلح ،در دوراني که جنگ ندارند، بايد به کار سازندگي کشور کمک کنند، تا کنون با بهره گيري ازدانش فني و توان اجرايي و همچنين تجارب ارزشمند مهندسي خود در دوران جنگ تحميلي توفيق يافته پروژه هاي عمراني بزرگي را در کشور تکميل و به بهره برداري برساند.
مدير پروژه هاي قرارگاه سازندگي قائم (عج) دراستان قم تأکيد کرد: با تبعيت از همين تدابير ارزشمند مقام معظم رهبري و حرکت در مسير سازندگي کشور، شهر قم به عنوان يکي از نقطه هدف هايي که قرارگاه تلاش کرده خدمت خوبي را ارائه نمايد، درنظر گرفته شده است.
وي گفت: در زمان شهردار سابق قم، يک سري تفاهم نامه ها انجام شد و مقرر شد قرارگاه سازندگي قائم (عج) پروژه هايي را در اين شهر انجام دهد که در حال حاضر دو پروژه را در دست اجرا داد، ما در تلاش هستيم با همان روحيه انضباط و کار گروهي دقيق، بتوانيم در توسعه و عمران قم شريک باشيم و خدمت به مردم و زائرين حرم کريمه اهل بيت (ص) را سرلوحه کار خود قرار داده ايم.
مدير پروژه هاي قرارگاه سازندگي قائم (عج) دراستان قم در پايان با تأکيد بر تلاشهاي شبانه روزي قرارگاه در جهت تکميل پروژه 15 خرداد افزود: ما براي تسريع در پروژه برنامه ريزي کرده ايم و با پيمانکار هم مطرح نموديم تا ان شاء الله با تداوم عمليات اجرايي در دو شيفت کاري شاهد بهره برداري هرچه سريعتر از اين طرح عمراني باشيم













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن