تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813012629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست عاجزانه بارسایی ها از فیفا


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
درخواست عاجزانه بارسایی ها از فیفا




مسئولان بارسا به هر دری می زنند تا بتوانند از آردا توران استفاده کنند.





خبرآنلاین: مسئولان بارسا به هر دری می زنند تا بتوانند از آردا توران استفاده کنند.

بدشانسی یعنی اینکه بارسا تا ماه ژانویه امسال از خرید جدید خود، آردا توران نمی تواند استفاده کند. البته خود بارسایی ها هم در به وجود آمدن این محدودیت، کم مقصر نبودند. تخلفات آنها در خرید نیمار باعث شد که فیفا این باشگاه را با محرومیتی طولانی مدت از نقل و انتقالات جریمه کند.

حالا بارسایی ها که بعد از جدایی پدرو نیاز حضور آردا توران را به شدت حس می کنند، دست به دامن فیفا شدند تا جای هافبک ترکیه ای تیمشان را با رافینیا عوض کنند. رافینیا در بازی هفته قبل بارسا مقابل رم، درست 1 دقیقه بعد از ورودش به زمین با خطای شدید ناینگولان روبرو شد و به شدت مصدوم شد. مصدومیت رافینیا احتمالا او را تا آخر فصل از حضور در ترکیب بارسا محروم کند.

حالا همه بارسایی ها تلاش خود را به کار گرفتند تا فیفا را مجاب کنند، رافینیا به جای آردا توران از حضور در لیست کاتالان ها محروم باشد. به نظر نمی رسد که فیفا این موصوع را قبول کند. همانطور که وکیل آردا توران هم امروز گفته بود : « به اعلام موافقت فیفا خوشبین نیستیم. »







تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن