تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820805666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت قم: سبک زندگی دفاع مقدس را احیا کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قم- ایرنا- امام جمعه موقت قم روز سه شنبه در آیین رژه نیروهای مسلح استان قم گفت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس یک سبک جدید از زندگی ایمانی، اخلاقی و حماسی ارایه کردند که امروز باید این سبک زندگی را احیا کنیم.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «علیرضا اعرافی» هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام در هشت سال دوران دفاع مقدس دانست و افزود: ایثارگران و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس عالی ترین سبک زندگی اسلامی و معنوی را به نمایش گذاشتند که در تاریخ گذشته ما وجود نداشت.
وی گفت: امروز جامعه در تهاجم های گوناگون به سبک زندگی جوانان دوران دفاع مقدس نیازمند است.
سی و یکم شهریور تا ششم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
اعرافی که ریاست جامعه المصطفی العالمیه را نیز بر عهده دارد، تصریح کرد: جبهه های ما مظهر دنیاگریزی، آخرت جویی و خداخواهی بود و مردان ما در جبهه ها به خداوند متعال متصل شده بودند.
رییس جامعه المصطفی العالمیه ادامه داد: عبادت، دعا، زیارت و عشق به پروردگار و اولیای الهی در جبهه ها موج می زد و جبهه ها معبد و جایگاه راز و نیاز با خدا و ذکر الهی بود.
وی شجاعت و نترسیدن از قدرت های بزرگ را از دیگر جلوه های دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: ولایت پذیری و تسلیم فرمان ولی فقیه بودن از دیگر جلوه های دوران هشت سال دفاع مقدس بود.
وی تاکید کرد ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

سه شنبه ، ۳۱شهریور۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن