تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816256353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار شهرستان خوسف: روحیه اقتصاد مقاومتی با تأسی از ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه نهادینه شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار شهرستان خوسف:
روحیه اقتصاد مقاومتی با تأسی از ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه نهادینه شود
فرماندار شهرستان خوسف گفت: روحیه اقتصاد مقاومتی با تأسی از ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه نهادینه شود.

خبرگزاری فارس: روحیه اقتصاد مقاومتی با تأسی از ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه نهادینه شود



به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، فرماندار شهرستان خوسف صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در شهرستان خوسف اظهار داشت: جنگ تحمیلی هشت ساله که به صورت رسمی و آشکارا در 31 شهریور ماه 1359 با هدف نابودی انقلاب اسلامی و فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شد‌، با رهبری حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقاومت و پایداری ملت ایران در دوران دفاع مقدس‌، تحت الطاف و عنایات الهی برخلاف اراده باطل جبهه دشمن به نقطه سربلندی و درخشندگی ایران اسلامی تبدیل شد‌.

مهدی فرجامی‎فرد با اشاره به اینکه دفاع مقدس ملت ایران، افسانه شکست‌ناپذیری ابرقدرت‌های سلطه‌گر جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار و جنگ‌افروز را درهم شکست افزود: دفاع مقدس الگویی برای ملت‎های آزادی‎خواه شد که امروز بر هم خوردن معادلات منطقه‎ای به نفع مقاومت اسلامی از پایه‎های دفاع مقدس رزمندگان اسلام است.

وی با بیان اینکه سی و پنجمین هفته دفاع مقدس در سال جاری با شعار "ما می‎توانیم با همدلی و همزبانی" آغاز شده است، گفت: تقارن عید قربان با ایثار و از جان گذشتگی رزمندگان که خود را قربانی این انقلاب کردند و عید غدیر که تجلی‎گاه ولایت است بیانگر این است که دفاع مقدس تکیه‎گاه مردم بر ولایت بوده است.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان خوسف، دفاع مقدس را کلید وحدت در کشور دانست و تصریح کرد: وحدت و همدلی همه اقشار، اقوام، مذاهب، زنان و روحانیت در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم بین‎الملل رمز موفقیت رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس بود و ضرورت دارد که وحدت و همدلی حول محور ولایت صورت گیرد.

فرجامی‎فرد، تبیین نقش رهبری در دفاع مقدس را ضروری دانست و افزود: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان و تلاش آنها برای از بین بردن ارزش‎های انقلاب اسلامی امری مهم است. وی ادامه داد: پیشرفت کشور در گروی فرهنگ دفاع مقدس است که باید با توجه به شعار سال با وحدت و همدلی همه نیروهای دلسوز نظام در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم. نماینده عالی دولت در شهرستان خوسف با بیان اینکه باید روحیه اقتصاد مقاومتی با تأسی از ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه نهادینه شود، گفت: با وجود فشارهای اقتصادی و محاصره اقتصادی در هشت سال، جامعه با تدبیر مردم و خواست آنها بسیار خوب مدیریت شد.

رئیس شورای تأمین شهرستان خوسف با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در بحث مذاکرات هسته‎ای مجبور شدند حقوق هسته‎ای ملت ایران را به رسمیت بشناسند، اضافه کرد: این در سایه وحدت و همدلی، مقاومت، ایستادگی و صبوری مردم و حمایت‏‎ها و هدایت‎های رهبر فرزانه انقلاب و ارشادات ریاست جمهوری و تلاش خستگی ناپذیر تیم دیپلماسی ایران بود که در برابر ابرقدرت‎ها کوتاه نیامدند و اجازه تهدید ایران و ایرانی را به دشمنان ندادند.

فرجامی‎فرد با بیان اینکه توافق هسته‎ای ما را از خط انقلاب و اطاعت از رهبری جدا نمی‎سازد، گفت: ضرورت دارد که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس تحت هدایت‎های رهبر فرزانه انقلاب با وحدت و همدلی قدم برداریم تا پرچم انقلاب ان شاالله به صاحب اصلی آن تحویل شود. انتهای پیام/69036/ذ40

94/06/31 - 16:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن