تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814021911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موافقت آیت‌الله موحدی کرمانی با تشکیل شورای هماهنگی اصول‌گرایان


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: موافقت آیت‌الله موحدی کرمانی با تشکیل شورای هماهنگی اصول‌گرایان
سخنگوی جبهه پیروان از رایزنی‌های اخیر دبیرکل این جبهه با آیت‌الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز درباره تشکیل شورای هماهنگی اصول گرایان خبر داد.
به گزارش نامه نیوز، سید کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری بااشاره به رایزنی‌های اخیر باهنر با جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان اخیراً با آیت‌الله موحدی کرمانی و اعضای جامعه روحانیت مبارز برای تشکیل شورای هماهنگی اصول‌گرایان رایزنی داشته است.
وی افزود: تشکیل شورای هماهنگی اصول‌گرایان که پوشش حداکثری برای احزاب و شخصیت‌های بانفوذ اصول‌گرا باشد، مورد پذیرش دبیرکل و اعضای جامعه روحانیت مبارز قرار دارد. سخنگوی جبهه پیروان خاطرنشان کرد: براساس گزارشی که آقای باهنر ارائه داده، وی با برخی شخصیت‌های تأثیرگذار اصول گرا رایزنی‌هایی داشته است و آنها علاقه مند هستند که انسجام، ائتلاف و وحدت میان اصول‌گرایان ایجاد شود.

منبع: تسنیم


۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن