تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819946929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازسازي واقعه غدير به مدت 2 شب در قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۵۱ب.ظ)
معاون اجرايي سپاه استان قم: بازسازي واقعه غدير به مدت 2 شب در قم موج - قم - معاون اجرايي سپاه استان قم گفت: با توجه به اين که عيد غدير با روز جمعه متقارن شده است بازسازي واقعه غدير به مدت دو شب برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، معاون اجرايي سپاه امام علي بن ابيطالب (ع) در نشست خبري که در سالن جلسات دفتر فرماندهي سپاه امام علي بن ابيطالب (ع) برگزار شد، گفت: نمايشگاه دفاع مقدس طي سال‌هاي اخير در پنج نقطه استان قم برگزار و طي اين سال‌ها با فاصله‌ گرفتن از نقطه مرکزي شهر با حضور کم‌تر مخاطبين مواجه شده است.
وي با بيان اين که غرفه‌هاي نمايشگاه ياد ياران سال 94 نسبت به سال گذشته دو برابر شده است گفت: سال گذشته 45 غرفه اما امسال 80 غرفه در اين نمايشگاه دائر مي‌شود که بخشي از اين غرفه‌ها به تشريح ابعاد اقتصاد مقاومتي اختصاص يافته است.
احمد بيطرفان خاطرنشان کرد: سال‌هاي گذشته در جوار حرم حضرت معصومه (س) انفجارات بسياري در بازسازي عمليات‌هاي رزمي انجام مي‌شد اما ابلاغ‌ها و دستورات، اين برنامه‌ها را محدود کرده است.
وي با تاکيد بر اين که در نمايشگاه ياد ياران سال گذشته هر شب 10 الي 15 هزار نفر حضور يافته‌اند تصريح کرد: در نمايشگاه سال جاري هر شب سخنرانان کشوري حضور پيدا مي‌کنند و در برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي اين نمايشگاه ارتش، ناجا، پدافند هوايي حضرت معصومه (س) و هيأت رزمندگان اسلام مشارکت خواهند داشت.
بيطرفان با اشاره به اين که بازسازي عمليات نمايشگاه ياد ياران هفته دفاع مقدس سال 94 بر مبناي نقش مهندسي رزمي در دفاع مقدس خواهد بود مطرح کرد: امسال به مناسبت تقارن هفته دفاع مقدس و دهه ولايت رويکرد غرفه‌هاي نمايشگاه ياد ياران با نگاه به ابعاد عيد بزرگ غدير است.
وي از وضعيت يادمان 14 شهيد گمنام در کوه خضر نبي ياد کرد و افزود: مسووليت اصلي ساخت اين يادمان بر عهده اداره ‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان قم است.
بيطرفان يادآور شد: طبق وعده‌هاي استانداري، پروژه حسينيه شهداي گمنام در کوه حضر نبي بايد با حمايت‌هاي لازم تاکنون اجرا مي‌شد اما با نبود اين حمايت‌ها اين طرح ناتمام مانده است؛ هر چند اداره ‌کل اوقاف و امور خيريه، شهرداري، استانداري و اداره‌ کل حفظ و آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس بايد در اين طرح اجرا و سپاه امام علي بن ابيطالب (ع) فعاليت‌هاي پشيباني را انجام دهد اما اکنون اين سپاه استاني مجري کار شده است.
وي با بيان اين که با تقارن هفته دفاع مقدس و دهه ولايت، برنامه‌هاي متعددي توسط پايگاه‌هاي مقاومت بسيج در سطح استان اجرا مي‌شود، عنوان کرد: با توجه به اين که عيد غدير امسال با روز جمعه تقارن يافته است بازسازي واقعه غدير به مدت دو شب برگزار مي‌شود.
بيطرفان با تاکيد بر اين که مسووليت اجرايي بازسازي واقعه غدير بر عهده سازمان بسيج هنرمندان سپاه استان قم است، افزود: نزديک به 30 نفر از هنرمندان سپاه استان قم و هزار هنرمند ديگر در اجراي اين نمايش مشارکت خواهند داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن