تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804078584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع مقدس تبلور محبت، اخوت، ايثار، اعتماد به نفس و خوداتکايي ملت ايران بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۵۸ق.ظ)
نماينده ولي‏‌فقيه در لرستان: دفاع مقدس تبلور محبت، اخوت، ايثار، اعتماد به نفس و خوداتکايي ملت ايران بود موج - خرم‌آباد - نماينده ولي‌فقيه در لرستان گفت: دفاع مقدس تبلور مهر، محبت، اخوت، برادري، ايثار، گذشت، اعتماد به نفس و خوداتکايي ملت ايران بود.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادي، نماينده ولي‎فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، در مراسم رژه نيروهاي مسلح استان لرستان که امروز، 31 شهريور، هم‌زمان با اولين روز هفته دفاع مقدس در ميدان بهارستان خرم‌آباد برگزار شد، با تبريک هفته دفاع مقدس و گراميداشت ايام مبارک عرفه و عيد قربان گفت: 31 شهريور يادآور هجوم همه جانبه ارتش بعث صدام عليه ايران اسلامي است و اين هجوم نشانه کينه‌توزي استکبار جهاني بود.
وي با بيان اين‌که جنگ تحميلي ما يک جنگ نابرابر بوده است، افزود: تمام مستکبرين و مرتجعين منطقه يک طرف و ايران اسلامي در طرف ديگر، ليکن ما شاهد پيروزي ملت ايران بوديم، لذا دوران دفاع مقدس يک گنجينه پايان‌ناپذير براي ملت ايران است.
حجت‌الاسلام ميرعمادي با اشاره به اين‌که هشت سال دفاع مقدس، تبلور ارزش‌هاي ديني و الهي است، اظهارکرد: دفاع مقدس تبلور مهر، محبت، اخوت، برادري، ايثار، گذشت، اعتماد به نفس و خوداتکايي ملت ايران بود.
نماينده ولي‌فقيه در بيان ارزش‌ دفاع مقدس ملت ايران خاطرنشان کرد: دفاع مقدس تبلوري از دعا، مناجات، تلاوت قرآن، عبادت، ذکر و ياد خداست؛ زيرا چشمان همه به نصرت الهي دوخته شده بود.
وي با اشاره به دلايل موفقيت ايران در هشت سال دفاع مقدس افزود: عواملي که سبب شد در دوران هشت سال جنگ تحميلي، دشمن به عقب رانده شود، وحدت، فداکاري، ايثارگري، استقامت، مقاومت، صبر، بردباري و توکل بر خدا بود و اين‌که مردم به نصرت الهي چشم دوخته بودند و آن‌را باور داشتند.
حجت‌الاسلام والمسلمين ميرعمادي با طرح اين سؤال که ما چه‌کار کرديم که دشمن را به عقب رانديم و امروز بايد چه‌کار کنيم، تصريح کرد: در دوران دفاع مقدس مردم فرمان رهبري را واجب مي‌دانستند و اين وفاق همدلي، ايثار و فداکاري رزمندگان باعث پيروزي در اين جنگ نابرابر شد.
وي با بيان اين‌که امروز دشمن به‌دنبال نفوذ فرهنگي، سياسي و اقتصادي در کشور است، ادامه داد: امروز که مذاکرات هسته‌اي به نتيجه رسيده است دشمن به‌دنبال اين است که از اين فضا استفاده کند و ضربه مهلک خود را بر مردم ايران وارد کند.
حجت‌الاسلام ميرعمادي مهم ترين عامل شکست ملت‌ها را نفوذ استکبار جهاني دانست و اضافه کرد: روزي که دشمن در مراکز تصميم‌گيري و مراکز حساس کشور ما نفوذ کند، آن روز، روز شکست ما خواهد بود؛ زيرا جبهه استکبار براي نفوذ ذر ايران يک نقشه راه ترسيم کرده است و هدفش اين است که کشور ما را مهار و مديريت کند.
نماينده ولي‌فقيه در لرستان تقويت شبکه‌هاي حاميان غرب در کشور ما را از اهداف دشمن برشمرد و يادآور شد: هدف دشمن اين است که در درون کشور ما دو دستگي ايجاد کند او مي‌خواهد از معرفي جمهوري اسلامي به‌عنوان يک الگوي موفق در جهان جلوگيري کند.
امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اين‌که در ايران اسلامي يک نفر فصل‌الخطاب است و يک موضع‌گيري حاکم است و آن موضع‌گيري رهبر انقلاب است، ادامه داد: امروز نيروهاي مسلح ما علاوه بر سلاح ايمان و تقوا از پيشرفته‌ترين سلاح‌ها برخوردار هستند و هيچ‌گاه اجازه طمع‌ورزي به دشمن نخواهند داد و با هوشمندي و حفظ روحيه ايستادگي در برابر دشمن و پرهيز از غفلت، توطئه‌هاي دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن