تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814788753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری مشترک ایران و فرانسه در حوزه ICT و قضایی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با وزیر تجارت خارجی و گردشگری فرانسه گفت: کمیسیون مشترکی برای همکاری ایران و فرانسه در حوزه ICT و فضایی تشکیل می شود.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ،  دکتر واعظی در نشستی با حضور وزیر تجارت خارجی و گردشگری فرانسه، گفت: در این کمیسیون زمینه های همکاری در موارد مطرح شده پیگیری و تا سفر دکتر روحانی در 17 نوامبر به فرانسه نهایی خواهد شد.
وی با تاکید بر سیاست اقتصاد مقاومتی گفت: دنبال روابط عادلانه در عین حفظ منافع کشور هستیم.
واعظی در ادامه سفر هیات های اروپایی به ایران را دستاورد مذاکرات وین برشمرد و گفت: وزیر کشاورزی و وزیر تجارت خارجی و گردشگری فرانسه به همراه 150 شرکت فرانسوی به ایران آمدند که در این بین 8 شرکت بزرگ ماهواره ای نیز حضور دارند.
وی با اشاره به چهار محور مورد مذاکره گفت: خرید تجهیزات ICT و مخابراتی، ساخت و پرتاب ماهواره مخابراتی و سنجش از دور، مشاوره و همکاری با اپراتورها، مورد مذاکره و تفاهم واقع شد.
وزیر ارتباطات در زمینه همکاری در ساخت و پرتاب ماهواره ملی مخابراتی و سنجش از دور گفت: با توجه به حضور نمایندگان شرکت تالس و ایرباس در هیات فرانسوی مذاکرات با رئیس سازمان فضایی در این خصوص ادامه خواهد یافت.
واعظی با تاکید بر رویکرد ایران در ... [ مشاهده متن کامل خبر در باشگاه خبرنگاران ]

سه شنبه ، ۳۱شهریور۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن