تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819151753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح بین المللی «منارید» در همه شهرستان های کرمانشاه اجرایی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوری اسلامی: کرمانشاه- خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی: مدیر طرح «منارید» استان کرمانشاه با اشاره به اجرای این طرح در 4 استان کشور، گفت: بر اساس قول های مسئولان این طرح در آینده در تمامی شهرستان های استان کرمانشاه اجرایی خواهد شد.
مدیر اجرایی طرح بین المللی منارید کرمانشاه به خبرنگار ما گفت: طرح بین المللی منارید برنامه توسعه سازمان بین الملل کشورهای شمال آفریقا و خاورمیانه است و این طرح در راستای مدیریت و یکپارچه سازی منابع طبیعی و تقویت و انسجام سازمان های دولتی در سطح استان ها انجام می پذیرد.
علی حسن زاده افزود: طرح منارید در 4 زمینه آب های بین الملل، تغییرات آب و هوایی، تنوع زیستی و پیشگیری از تخریب سرزمین در عرصه های جنگل و مراتع و اراضی کشاورزی آبی و دیم فعالیت می کند.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بعضی کشورهای جهان بر روی کمربند بیابانی قرار دارند این طرح در کشورهای ایران، مصر، اردن، مراکش، تونس و یمن از سال 2010 اجرایی شده است و بنا به قراردادها تا سال 2017 ادامه دارد.
حسن زاده هدف از اجرای طرح منارید را شناسایی و رفع موانع موجود، یکپارچه سازی منابع طبیعی در شهرستان های کشور، تقویت ... [ مشاهده متن کامل خبر در روزنامه جمهوری اسلامی ]

سه شنبه ، ۳۱شهریور۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوری اسلامی]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن