تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819709019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نعمت زاده به هیئت فرانسوی: مردم ما از پژو رضایت ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نعمت زاده به هیئت فرانسوی: مردم ما از پژو رضایت ندارند


وزیر صنعت ، معدن و تجارت در دیدار هیئت فرانسوی گفت : هرچند حدود ۶ میلیون خودرو پژو در جاده های ایران تردد می کند اما مردم ما تا اندازه ای از عملکرد پژو ناراضی هستند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وزیر صنعت ، معدن و تجارت تاکید کرد: ایران  همکاری های درازمدت و برد - برد با اروپا براساس سرمایه گذاری مشترک را خواستار است  .
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ محمدرضا نعمت زاده در این دیدار و در پاسخ به صحبت های مدیر افریقا و خاورمیانه شرکت پژو افزود : هرچند پژو تنها مقصر نیست و مسائل بین المللی به جدایی پژو و رها کردن صنعت خودرو ایران کمک کرده است اما ایرانی ها خودشان تلاش کردند و به نیازهای مردم پاسخ دادند.
وی گفت : از نارضایتی های مردم این است که شما 40 سال است که با ایران کار می کنید و ما باید همچنان مصرف کننده محصولات قدیمی شما باشیم.
نعمت زاده با بیان اینکه روش های گذشته مثل سی کی دی (مونتاژ) را نمی پذیریم ، افزود : تاکید ما بر طراحی مشترک پلتفرم های جدید و ساخت قطعات و تولید محصولات جدید با برندهای جدید برای عرضه در داخل و بازارهای خارجی است و باتوجه به مذاکراتی که با هر دو شرکت رنو و پژو داشتیم امیدواریم به شرایط قابل قبول برای همکاری درازمدت برسیم.
وی گفت : در مذاکره با با خودروسازان دیگر مانند آلمان هم تاکید کردیم که باید کار مشترک انجام دهیم ، این باعث می شود شما در درازمدت در بازار ایران و همسایگان ما حضور داشته باشید.
نعمت زاده با بیان اینکه در دیگر زمینه ها هم می توانیم همکاری خوبی داشته باشیم ، افزود : سرمایه گذاران خارجی می توانند در بخش معدن و اکتشافات معدنی حضور داشته باشند و باتوجه به ذخایر خوب معدنی هم در بخش فلزی و هم غیر فلزی ، تاکید می کنم شرکت های فرانسوی به معدن و اکتشافات معدنی توجه کنند.
وی با اشاره به اولویت دولت در توسعه صنایع ریلی گفت : در صنایع ریلی زمینه خوبی برای همکاری ها وجود دارد و برای توسعه و افزایش فعالیت های اقتصادی نیازمند دو اصل جدی هستیم یکی روابط بانکی و فاینانس و دیگری بیمه های صادراتی است که بتواند از سرمایه گذاری ها و فعالیت های دوطرف حمایت کند.
دانلود

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن