تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812872712




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمپین «خط سرخ» به ترسیم تقویم عاشورایی می پردازد / انتقال 7 پیام تفکرآمیز به جامعه


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


کمپین «خط سرخ» به ترسیم تقویم عاشورایی می پردازد / انتقال 7 پیام تفکرآمیز به جامعه استان‌ها > البرز - شهردار کلانشهر کرج از تشکیل کمپین دینی فرهنگی «خط سرخ» به منظور ترسیم تقویم عاشورایی برای شهروندان خبر داد و گفت: در قالب این کمپین 7 پیام تفکرآمیز به جامعه منتقل خواهد شد و از دریچه ای دیگر به بررسی ابعاد حادثه عظیم عاشورای حسینی (ع) خواهیم پرداخت.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از  پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ،علی ترکاشوند با بیان اینکه در محرم و صفر امسال شاهد تزئین متفاوت چهره شهر در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) خواهیم بود، اظهار کرد: با پیاده سازی کمپین مذکور، تبلیغات محیطی توام با فرهنگسازی و آموزش های دینی همراه خواهد بود و مناطق و سازمان های تابعه مدیریت شهری در مسیری همسو، هماهنگ و یکپارچه به استقبال این مناسبت عظیم خواهند رفت.
وی با بیان اینکه در شهرداریها با توجه به رویکرد جدید این مجموعه به عنوان نهادی اجتماعی و فرهنگی، تأثیر فعالیت‌های روابط عمومی و نوع ارتباط با شهروندان از اهمیت زیادی برخوردار است، خاطر نشان کرد: یکی از ارتباط های موثر با شهروندان در ارتقای فرهنگ شهروندی، ارسال پیام های فرهنگی و مذهبی با استفاده از انواع رسانه های تبلیغی است در این راستا شهرداری کرج در سال همدلی و همزبانی در نظر دارد برای نخستین بار تقویم عاشورایی را اجرا کند.
این مسئول ارشد شهری اضافه کرد: این تقویم شامل رویکردی تازه به مفاهیم والای محرم و قیام بزرگ کربلاست و نگاهی عمیق به بزرگان این قیام از نقطه آغازین حرکت خواهد داشت. شروع اجرای کمپین مقارن با شهادت حضرت مسلم بن عقیل (ع) است و تا پایان اربعین حسینی ادامه خواهد داشت و در این مدت حدود 7 پیام تفکر آمیز در بیلبوردها و فضاهای تبلیغاتی سطح شهر و به صورت یکپارجه ارسال خواهد شد.

کلید واژه ها: استان البرز -




دوشنبه 30 شهریور 1394 - 13:47:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن