تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820120952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعای عرفه در 3 بقعه متبرکه شهرستان آشتیان قرائت می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس اوقاف و امور خیریه آشتیان در گفت و گو با پانا: دعای عرفه در 3 بقعه متبرکه شهرستان آشتیان قرائت می شود خبرگزاری پانا: رییس اوقاف و امور خیریه آشتیان گفت: برنامه های دهه ولایت از روز عرفه با قرائت دعای عرفه در 3 امامزاده فاطمه صغری(س) سیاوشان، امامزادگان احمد بن اسماعیل(ع)، حلیمه خاتون(س) و رقیه خاتون(س) محسن آباد و امامزادگان عبداله (ع) و بی بی شهربانو(س) روستای آهو آغاز می شود.
۱۳۹۴ دوشنبه ۳۰ شهريور ساعت 12:41

خبرگزاری پانا+دعای عرفه در 3 بقعه متبرکه شهرستان آشتیان قرائت می شود

حجت الاسلام حسن دهقان در گفت و گو با خبرنگار پانا، با اشاره به اینکه دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر نامگذاری شده است و برنامه های به عنوان جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی در این ایام برگزار می شود افزود: جشن عید قربان به طور ویژه در آستان مقدس امامزاده بی بی فاطمه صغری(س) سیاوشان با اقامه نماز عید قربان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین قرائت ادعیه هفتگی شامل دعای ندبه، دعای کمیل و دعای توسل در سیاوشان در حضور زائرین، مجاورین و مسافرین برگزار می شود.
رییس اوقاف و امور خیریه آشتیان بیان کرد: همزمان با سالروز ولادت امام هادی(ع) در 15 ذی الحجه جشن میلاد و قرائت زیارت جامعه کبیره در امامزاده بی بی فاطمه صغری(س) سیاوشان اجرا خواهد شد.
حجت الاسلام دهقان اظهار داشت: برنامه شاخص دهه جشن ولایت علوی و اکمال دین دنبوی در آشتیان همایش بانوان شاخص ولایی است که در روز پنج شنبه عصر قبل از عید غدیر در 9 مهرماه سالجاری با حضور بسیجیان، خادمین و خواهران در سیاوشان برگزار می شود.
وی همچنین اضافه کرد: در روز عید غدیر همزمان با سراسر کشور در 3 بقعه امامزاده فاطمه صغری(س) سیاوشان، امامزادگان احمد بن اسماعیل(ع)، حلیمه خاتون(س) و رقیه خاتون(س) محسن آباد و امامزادگان عبداله (ع) و بی بی شهربانو(س) روستای آهو جشن ولایت علوی و اتمام دین نبوی را در دستور کار داریم.
رییس اوقاف و امور خیریه آشتیان برنامه تجلیل از خادمین سادات در سیاوشان، آذین بندی، محوطه سازی و تبلیغات محیطی به مناسبت دهه ولایت، برگزاری جلساتی با اعضای هیات امنای بقاع متبرکه شهرستان و ابلاغ مصوباتی در خصوص ایجاد فضای شاد برای مردم با توجه به حضور بیشتر آنها در اماکن متبرکه به مناسبت این ایام را از دیگر موارد اجرایی دانست.
حجت الاسلام دهقان از توزیع حدود 500 جلد کتابچه ایوان نجف در روستاهای سیاوشان و آهو خبر داد و گفت: از این کتابچه مسابقه ای برگزار می شود و شرکت کنندگان تا 18 آبان ماه سالجاری فرصت دارند به 20 سوال طرح شده در آن پاسخ دهند.
وی افزود: نتایج مسابقات 28 آبان ماه جاری اعلام و به نفرات برتر جوایزی از قبیل کمک هزنیه عمره مفرده، عتبات عالیات، مشهد مقدس، قلم هوشمند قرآنی و... به قید قرعه اهدا و نتایج در سایت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام می شود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن