تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816760804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی از خودروهای الکتریکی چشم نواز در فرانکفورت


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
تاندر پاور رونمایی از خودروهای الکتریکی چشم نواز در فرانکفورت

کمپانی تایوانی Thunder Power؛
رونمایی از خودروهای الکتریکی چشم نواز در فرانکفورت
کمپانی تایوانی Thunder Power محصولاتی را در فرانکفورت پیش روی مخاطبان قرار داده بود که به ادعای خودش دامنه‌ی حرکتی بیش از ۶۵۰ کیلومتر دارند.



به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از زومیت، با افزایش روزافزون اهمیت خودروهای الکتریکی راه برای کمپانی‌هایی که سابقه‌‌ای در صنعت خودروسازی ندارند باز شده تا محصولات الکتریکی خود را به معرض نمایش بگذراند. یکی از این کمپانی‌ها که شاید نام آن را برای اولین بار می‌شنوید، کمپانی تایوانی تاندر پاور (Thunder Power) است که به واقع خودروهای زیبایی را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت پیش روی علاقمندان قرار داد.
  تسلا نشان داد که تولید خودروهای الکتریکی توسط یک کمپانی نوپا که تجربه‌ای در زمینه‌ی صنعت خودروسازی ندارد در کنار ارائه‌ی راهکارهایی برای شارژ این خودروها از طریق انرژی‌های تجدید پذیر می‌تواند موفق باشد. شاید همین انگیزه باعث شده تا کمپانی‌هایی نظیر اپل نیز به سراغ تولید خودروهای هوشمند و الکتریکی بروند. در نمایشگاه خودروی فرانکفورت که به تسخیر نام‌های بزرگ آلمانی، ژاپنی و امریکایی درآمده بود، کمپانی‌های نوپایی نیز حضور داشتند که با دستی پر در این گردهمایی بزرگ حاضر شده بودند. یقینا یکی از جذابیت‌های نمایشگاه‌هایی نظیر فرانکفورت نیز مشاهده‌ی کمپانی‌هایی تازه‌کاری است که با ایده‌های خلاقانه در این عرصه حضور یافته‌اند. یکی از کمپانی‌های نوپایی که در فرانکفورت حاضر شده بود، تاندر پاور تایوانی بود که به واقع با محصولات درخوری در نمایشگاه حاضر شده و سعی در جلب نظر مخاطبان خود داشت.   این کمپانی محصولاتی را در فرانکفورت پیش روی مخاطبان قرار داده بود که به ادعای خودش دامنه‌ی حرکتی بیش از ۶۵۰ کیلومتر دارند. از جمله‌ی این محصولات می‌توان به سدان تاندرپاور اشاره کرد که در دو نسخه‌ی مختلف قابل سفارش است. یکی از نسخه‌ها با قدرت ۳۰۸ اسب بخاری با گشتاور ۳۲۰ نیون‌متر و دیگری از قدرت ۴۲۹ اسب بخار با گشتاور ۵۶۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد. در هر دو نسخه‌ از یک پک باتری ۱۲۵ کیلووات ساعتی استفاده شده که براساس ادعای کمپانی امکان طی مسافت ۶۵۰ کیلومتر را با یکبار شارژ در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حداکثر سرعت این خودرو ۲۱۰ تا ۲۵۰ کیلومتر در ساعت است.  

  تاندرپاور به ارائه‌ی همین دو نسخه بسنده نکرده و نمونه‌ای را با قابلیت هر چهارچرخ متحرک با عنوان نمونه‌ی Race معرفی کرده است.   اطلاعات ارائه شده توسط تاندرپاور حکایت از این دارد که ضعیف‌ترین نمونه‌ی این کمپانی قادر است در کمتر از ۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. نمونه‌ی ۳۲۰ اسب بخاری این رکورد را به زیر پنج ثانیه کاهش می‌دهد. با رکوردهای ثبت شده توسط این دو خودرو می‌توان به جرات گفت که محصولات تاندر پاور قادرند آئودی اس ۴ یا نمونه‌ی مفهومی e-tron آئودی را با خطر روبرو کنند.  

  البته بخشی از برتری این خودروها نیز ناشی از بکارگیری باتری‌ با ظرفیت بالا است؛ بطوریکه مدل اس تسلا با یک باتری ۹۰ کیلووات ساعتی و نیسان لیف با باتری ۳۰ کیلووات ساعتی روانه‌ی بازار می شوند. تایوانی‌ها مدت زمان شارژ این دو خودرو را نیز اعلام کرده‌اند که نسبتا جالب توجه است. برای مثال با ۳۰ دقیقه شارژ باتری می‌توان، مسیر ۳۰۰ کیلومتری را طی کرد؛ در صورتی که این خودروها برای یک ساعت تمام شارژ شوند، باتری‌ها کاملا شارژ خواهند شد. البته این ارقام به لطف سیستم شارژ سریع تاندرپاور به دست آمده‌اند. در حالی که برای شارژ از شارژرهای استاندارد استفاده کنیم، شارژ کامل خودرو بیش از ۶ ساعت به طول خواهد انجامید.  

  شاید در ابتدا تصور شود که این خودرو حریف قدری برای خودروهای معرفی شده توسط کمپانی‌های نام آشنا نخواهد بود، اما بهتر است از نام تولیدکننده‌ی این خودروی الکتریکی در مورد آن قضاوت نکنیم. طراحی خودروهای زیبا و چشم‌نواز تاندرپاور به دستان هنرمند متخصصان زاگاتو سپرده شده است. همچنین باتری‌های مورد استفاده در خودورهای این کمپانی تایوانی نیز توسط Bosch، Dallara و CSI تولید شده است.   در مورد سیستم داشبورد، تاندرپاور با تبعیت از تسلا تمام پنل داشبورد میانی را به صفحه‌ی نمایش بزرگی اختصاص داده که اطلاعات از طریق آن برای کاربر نمایش داده می‌شود. کاربر با استفاده از این صفحه‌ی نمایش و از طریق سیستم موسوم به TP-Touch قادر است تمام امکانات سیستم نظیر استریم ویدیو تا سیستم‌ پخش موسیقی را در خودرو کنترل کند.   تاندرپاور اعلام کرده که برای حضور در بازار اروپا در سال ۲۰۱۷  و بازار چین در سال ۲۰۱۸ میلادی برنامه‌ریزی کرده است. این کمپانی حضور در بازار آمریکا را به بعد از حضور در دو بازار بزرگ دیگر موکول کرده تا با استفاده از تجربیات خود در بازارهای مورد اشاره پای در بازار بی‌رحم و رقابتی آمریکای شمالی بگذارد. این کمپانی همچنین توسعه‌ی مدل‌های بیشتر شامل نمونه‌ی شاسی بلند، کراس اور و نمونه‌ی کامپکت را در برنامه دارد.   2001



۳۰/۰۶/۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن