تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814723956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضاي قرارداد مطالعه خط لوله صادرات گاز ايران با عمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۴ق.ظ)
امضاي قرارداد مطالعه خط لوله صادرات گاز ايران با عمان موج - در آستانه سفر محمد بن حمد الرمحي، وزير نفت و گاز عمان به تهران، مدير عامل شرکت ملي صادرات گاز ايران از امضاي قرارداد مطالعه خط لوله صادرات گاز اين کشور به عمان با شرکت‌هاي ايراني خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا کاملي، مدير عامل شرکت ملي صادرات گاز ايران، با اشاره به اين‌که انجام مطالعه صادرات گاز ايران به عمان در دو بخش خشکي و دريايي تعريف شده است، افزود: مطالعه بخش دريايي صادرات گاز ايران به عمان به شرکت مهندسي و ساخت تأسيسات دريايي ايران (IOEC) سپرده شد و قرارداد آن ميان مديران عامل شرکت ملي صادرات گاز ايران، شرکت مهندسي و ساخت تأسيسات دريايي ايران و سيف بن حمد السلماني، مدير کل برنامه‌ريزي و ارزيابي پروژه‌ها در وزارت نفت و گاز عمان، امضا شد.
وي افزود: مطالعه بخش خشکي صادرات گاز ايران به عمان نيز به شرکت مهندسين مشاور پارس داده شد و قرارداد آن ميان مديران عامل شرکت ملي صادرات گاز ايران و شرکت مهندسين مشاور پارس امضا شد.
مدير عامل شرکت ملي صادرات گاز ايران درباره مدت زمان انجام مطالعه اين پروژه در دو بخش دريايي و خشکي نيز گفت: کار مطالعه بخش خشکي اين پروژه از رودان به کوه مبارک و به طول تقريبي ۲۰۰ کيلومتر ظرف مدت ۶ ماه و کار مطالعه بخش دريايي اين پروژه از کوه مبارک به بندر صحار به طول ۲۰۰ کيلومتر ظرف پنج ماه بايد به اتمام برسد.
براساس توافق سال ۲۰۱۳ ميان دو کشور، قرار است براي ۱۵ سال روزانه ۲۸ ميليون مترمکعب گاز طبيعي ايران با يک خط لوله از بستر خليج‌فارس به عمان صادر شود که ارزش بسيار بالايي دارد و سبب تحکيم روابط دو طرف مي‌شود.
محمد بن حمد الرمحي، وزير نفت و گاز عمان، فردا وارد تهران مي‌شود و با بيژن زنگنه، وزير نفت جمهوري اسلامي ايران، ديدار و گفت و گو مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن