تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815570327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکل: اروپا باید مسئولیت خود را در مدیریت بحران آوارگان بپذیرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مرکل: اروپا باید مسئولیت خود را در مدیریت بحران آوارگان بپذیرد
صدر اعظم آلمان اعلام کرد این کشور به تنهايي نمي تواند بحران آوارگان به اروپا را حل کند.


به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان روز یکشنبه اعلام کرد اروپا باید مسئولیت خود را در مدیریت بحران آوارگان بپذیرد و آلمان نمی تواند به تنهایی مهاجرانی را که با اهداف اقتصادی به اروپا آمده اند،‌ بپذیرد.


مرکل در سخنانی در نشست سازمان های کارگری گفت: آلمان امیدوار است بتواند کمک کند؛ اما این موضوع فقط چالشی برای آلمان نیست، بلکه چالشی برای تمام اروپا است. اروپا باید در این خصوص اقدام کند و مسئولیت خود را بپذیرد. آلمان نمی تواند به تنهایی این مسئولیت را حل کند. 
صدر اعظم آلمان لحنی محتاطانه تر از سخنان پیشین خود اتخاذ کرد. وی در سخنان قبلی خود اعلام کرده بود کشورش نمی تواند مهاجرانی بپذیرد که به دلایلی غیر از جنگ و شنکنجه از کشور خود فرار کرده اند.


مرکل تصریح کرد :"ما کشور بزرگی هستیم. ما کشوری قوی هستیم. اما اینکه قادر باشیم تمام مشکلات جدی جهان را به تنهایی حل وفصل کنیم ، واقع بینانه نخواهد بود. ما به کسانی که نیاز به سرپناه دارند کمک می کنیم، اما باید به آنها که برای دلایل دیگر، یعنی دلایل اقتصادی آمده اند، باید بگویم که در آلمان نمی مانند."


این سخنان مرکل در حالی بیان می شود که تنش ها در مورد اوضاع آوارگان بین مجارستان و دیگر همسایگانش به ویژه کرواسی شدت گرفته است.




انتهای پیام/





اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

گارد ساحلی لیبی بیش از 200 مهاجر را از آب نجات داد
نجات هزاران مهاجر در دریای مدیترانه





۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن