تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814716803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش قيمت نرخ اوراق تسهيلات مسکن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۷:۵۵ب.ظ)
کاهش قيمت نرخ اوراق تسهيلات مسکن موج - نرخ اوراق تسهيلات مسکن در جريان معاملات امروز با کاهش قيمت در بازه 646 تا 700 هزار ريال دست به دست شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي فرابورس ايران، معاملات 29 شهريور 1394 فرابورس ايران با خريد و فروش 173 ميليون و 670 هزار ورقه بهادار در 11 هزار و 541 نوبت به ارزش 964 ميليارد و 230 ميليون ريال به پايان رسيد.
در ساعت اوليه معاملات يکشنبه، شاخص کل فرابورس بيش از 10 واحد بالا رفت اما مجدداً به وضعيت اوليه برگشت و با کاهش 2 واحدي نسبت به روز قبل روي عدد 682 ايستاد.
معامله گران فرابورسي بيشترين حجم معاملات خود را در روز جاري به داد و ستد 25 ميليون و 480 هزار سهم گروه پتروشيمي سرمايه‌گذاري ايرانيان اختصاص دادند و بيشترين ارزش معاملات به ارزش 114 ميليارد و 580 ميليون ريال به نام شرکت سرمايه‌گذاري مسکن پرديس ثبت شد.
همچنين، بيشترين افزايش قيمت امروز مربوط به سهام فولاد هرمزگان جنوب و پس از آن روان فن‌آور و پتروشيمي مارون بود و نماد شرکت‌هاي ليا، ذوب آهن اصفهان، بانک دي توسعه خدمات بندري سينا، سرمايه‌گذاري ميراث فرهنگي، پالايش نفت تهران و سرمايه‌گذاري مسکن پرديس به عنوان پربيننده‌ترين نمادهاي فرابورسي معرفي شدند.
از سوي ديگر، بيمه سامان، پالايش نفت شيراز و قند چهارمحال با بيشترين افت قيمت روبرو شدند.
علاوه بر اين، در روز جاري پذيره نويسي 9 ميليون و 500 هزار واحد سرمايه‌گذاري صندوق زمين و ساختمان مسکن شمال غرب با نماد «صغرب» در بازار سوم فرابورس ايران به مدت 3 روز کاري آغاز شد.
در بازار ابزارهاي نوين مالي، صندوق سرمايه‌گذاري اعتماد آفرين پارسيان با معامله 518 هزار و 160 سهم بيشترين حجم معاملات (صندوق‌هاي قابل معامله) ETF را از آن خود کرد و اوراق اجاره ماهانه رايتل با داد و ستد 54 هزار و 320 ورقه بهادار، بيشترين حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.
گفتني است، امروز شاهد بازگشايي نماد معاملاتي شرکت پالايش نفت لاوان پس از برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه صاحبان سهام و ارائه اطلاعات پيش‌بيني بوديم و نماد معاملاتي شرکت گروه پتروشيمي سرمايه‌گذاري ايرانيان جهت برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه صاحبان سهام در روز سه‌شنبه، 31 شهريور، در پايان معاملات امروز متوقف شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن