تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802406204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظریف : نیازمند افق های جدید در مناسبات تهران - آمستردام هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در دیدار با وزیر امور خارجه هلند؛ ظریف : نیازمند افق های جدید در مناسبات تهران - آمستردام هستیم خبرگزاری پانا: وزیر امور خارجه گفت:روابط تهران- آمستردام در پرتو تحولات پس از توافق برجام و از بین رفتن دیوار تصنعی تحریم، نیاز به شکل گیری مناسبات با افق های جدید دارد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۹ شهريور ساعت 16:07

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و برت کوئندرس وزیر امور خارجه هلند آخرین تحولات دوجانبه و مسائل منطقه ای را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند .
بر اساس این گزارش ظریف در این دیدار با اشاره به چشم انداز روابط دوجانبه اظهار داشت : ما روابط سنتی خوبی با هلند داریم و رونـد مناسبات سیاسی ، پارلمانی ، فرهنگی و اقتصادی دو کشور در آستانه ریاست دوره ای هلند در اتحادیه اروپا می تواند جهش بیشتری یابد .
وزیر امور خارجه افزود:روابط دوجانبه در پرتو تحولات پس از توافق برجام و از بین رفتن دیوارهای تصنعی تحریم ، نیاز به شکل گیری مناسبات تهران – آمستردام با افقهای جدید دارد و جمهوری اسلامی ایران دارای ظرفیتهای اقتصادی فراوانی است که از طریق احیای توانایی های ذاتی و بومی بدست آورده و ما می توانیم با همکاری هلند و با اجرای پروژه های مشترک ، منافع متقابل بیشتری را برای همدیگر فراهم سازیم .
وزیر امورخارجه کشورمان با اشاره به ظرفیتهای دو طرف درتوسعه روابط دوجانبه گفت: ما زمینه های زیادی از جمله در زمینه های سرمایه گذاری و ترانزیت، انرژی ، پتروشیمی داریم که با رایزنیهای یکدیگر می توانیم این عرصه ها را فعال سازیم و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه می تواند فرصت های گسترده ای برای شرکت های هلندی فراهم سازد .
ظریف ادامه داد:ما خواهان تبـادل رایزنی های فنی و گسترش همکاری فیمابین در زمینـه هواپیمایی ، اجرای پـروژه ال ان جی و در زمینه مدیریت آب ، محیط زیست ، کشاورزی می باشیم .
ظریف در زمینه همکاریهای بین المللی اظهار داشت:جمهوری اسلامی ایران و هلند در زمینه مبارزه با مواد مخدر با توجه به تجربیات گرانسنگ جمهوری اسلامی ایران ، می توانند همکاری های فیمابین را گسترش دهند .
بـرت کوئندرس وزیر اور خارجه هلند بـا اشاره به اراده سیاسی جدی دولتمردان هلند برای گسترش روابط دوجانبه گفت: اراده جدی سیاسی مقامات هلند برای برداشتن گامهای جدیدی در احیای ظرفیتهای سیاسی ، اقتصادی می باشد و ما برای این راهبرد اهمیت بسیار زیادی قائلیم .
وی افزود : ما در زمینه های اقتصادی بـویژه در زمینه انرژی و گاز ، کشاورزی و مدیریت آب ، فرصتهای خوبی برای یافتن راهها و ایجاد عرصه های جدید داریم .
کوئندرس با بیان اینکه فرصتهای زیادی برای ارتقای همکاریهای دوجانبه داریم،گفت:ما تلاش داریم با یافتن زمینه های جدید ، مقدمات سرمایه گذاری جدید را فراهم سازیم و آمادگی داریم طرحها و پروژه های مورد علاقه را مورد مطالعه و رایزنی با طرفهای ایرانی قرار دهیم .
وزیر امور خارجه هلند با اشاره به آثار سازنده همکاریهای دو کشور در مبارزه با قاچاق مواد مخدر و تجربیات خوب جمهوری اسلامی ایران در این زمینه ، خواهان تبادل نظر و تجربیات در این خصوص شد .
کوئندرس مسئولیت آتی هلند در ریاست دوره ای اتحادیه اروپا در اوائل سال آینده را بسیار مهم قلمداد کرد و خاطرنشان ساخت:ما در اوایل سال آینده در اتحادیه اروپا با مدیریت هلند می توانیم در جهت پیشبرد توافق برجام ، گامهای مؤثری را برداریم و آمادگی داریم همکاری های اروپایی را گسترش دهیم .
همچنین وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هلند آخرین تحولات بحران سوریه و پیامدهای آن بر کنترل مشکل مهاجرین و تحولات یمن را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن