تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814662952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مظلومی: در بازی‎های خانگی بی‎پروا هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مظلومی: در بازی‎های خانگی بی‎پروا هستیم
سرمربی آبی ها در کنفرانس مطبوعاتی خود از شرایط بازی با تیم نفت و بازیکنان تیمش سخن گفت.

به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی در نشست مطبوعاتی قبل از بازی با تیم نفت در جمع خبرنگاران گفت:
نفت موقعیت خوبی در جدول ندارد بازی حساسی است. تیم نفت تیم بسیار خوبی است که ما با آنها بازی داریم. این تیم در جدول موقعیت خوبی ندارد و در آسیا نیز حذف شده ولی تیم قابل احترامی است و مربی خوبی هم دارد. ما شناخت خوبی از نفتی ها داریم، تمرینات مناسبی نیز بعد از بازی با گسترش برای مقابله با نفتی ها انجام دادیم. فکر می‌ کنم این بازی یک بازی خوب و جاندار در بیاید چراکه نفتی ها فوتبال خوبی ارائه می‌ دهند. امیدوارم تماشاگران لذت ببرند.
در بازی های خانگی بی پروا هستیم دلیل اینکه در بازی های خارج از خانه امتیاز بهتری گرفتیم. این است که آنجا بازیکنمان استرس ندارند و جوان هایمان نیز چون باتجربه تر می‌ شوند، بازی های خارج از خانه را با احتیاط بیشتری انجام می‌ دهند. بنابراین امتیاز بهتری می‌ گیریم اما در بازی های خانگی به خاطر هواداران بازیکنانمان بی پرواتر بازی می‌ کنند. بنابراین دست به حمله می‌ زنند مانند بازی مقابل ذوب‌آهن که همین موضوع باعث شد ما نتیجه بازی را از دست بدهیم، به هر حال هواداران یار دوازدهم و پشتوانه تیم هستند و امیدواریم با حمایت هایشان از تیم قطع نشوند.
تیم امید هیچ برنامه ای به ما نداد در مورد خط خوردن برزای از تیم امید باید بگویم متاسفم برای کسانی که وی را خط زدند. دو هفته این بازیکن را از ما گرفتند و بردند در شرایطی که ما دو بازیکن مصدوم داشتیم و به برزای خیلی نیازمند بودیم. حال عنوان می‌ کنند به دلیل نیمکت نشینی اش او را خط زدند در حالی که این ها همه اش بهانه است. در بازی با استقلال اهواز او فیکس بود چرا آن بازی را نمی‌گویند. من با آقای کاشانی حرف زده بودم و قرار بود تیم امید برنامه تمرینی اش را به ما بدهد اما این اتفاق هیچ وقت نیفتاد. ضمن اینکه آقایان کریمی و چشمی نیز پس از حضور در تیم امید، کمی آسیب دیده هستند.
برای برزای اصلا دعوت نامه ای نیامد در مورد عدم ترانسفر بهنام برزای باید بگویم که برای این بازیکن اصلا دعوت نامه ای دست ما نرسید تا بخواهیم به آن فکر کنیم. در مورد روزبه چشمی نیز باید بگویم اگر وی پیشنهادی داشته باشد و آن پیشنهاد به دست ما برسد، قطعا به آن فکر می‌ کنیم هر چند که در حال حاضر بسیار به او نیاز داریم چون در پست هافبک دفاعی تنها به او فکر کرده ایم. خوشبختانه در حال حاضر جوانان خوبی داریم و از تمام آنها استفاده می‌ کنیم.
آرش در استقلال بزرگی می‌ کند در بازی بعدی مان کرار، هرائر و یعقوب را نداریم ضمن اینکه به آرش برهانی نیز استراحت دادیم. اینکه این استراحت فنی بوده یا نه دست من است. آرش پسر خوبی است و کامل در اختیار استقلال است، او در تیم بزرگی می‌ کند. با استراحت آرش بازی به جوان های دیگرمان از جمله برزای و رمضانی که اکنون روی نیمکت قرار دارند نیز می‌ رسد.


15:18 1394/06/29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن