تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819600950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه ویژه به کودکان و نوجوانان باید اولویت اصلی باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان: توجه ویژه به کودکان و نوجوانان باید اولویت اصلی باشد خبرگزاری پانا:رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان با حضور در کانون، توجه ویژه به کودکان و نوجوانان و آماده سازی آنان برای مقابله به هجمه های دشمنان را جزء اولویت های اصلی عنوان کرد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۹ شهريور ساعت 12:06

خبرگزاری پانا+توجه ویژه به کودکان و نوجوانان باید اولویت اصلی باشد

به گزارش خبرگزاری پانا،در این دیدار که در محل کانون استان انجام شد سردار نصرتی با تقدیر از تلاش های کانون در تربیت فکر و اندیشه آینده سازان میهن اسلامی تاکید کرد بزرگترین سرمایه هر جامعه نیروی انسانی آن و به ویژه کودکان و نوجوانان است. رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان آماج هجمه های دشمنان هستند تصریح کرد: باید این قشر مهم جامعه را در برابر این هجمه ها مصون نگه داریم و کانون در این عرصه نقش مهمی بر عهده دارد.
وی با بیان اینکه فضاهای مجازی محیط بسیار خطرناکی به ویژه برای کودکان و نوجوانان است افزود: با برنامه های فکورانه و خلاقانه قطعاً می توان در پرورش انسان هایی توانمند و مسئول و متعهد برای آینده جامعه اسلامی موفق بود.
نصرتی خواستار تداوم این جلسات و نیز نشست های کارشناسی برای عملیاتی کردن مصوبات و نتایج این نشست ها شد و در عین حال تصریح کرد، تلاش برای حفظ و حراست از کودکان و نوجوانان واجد ارزش های بسیار است.
در این دیدار هادی یوسف زاده سرپرست کانون استان با اشاره به تاثیرگذاری فعالیت های کانون، استفاده از شیوه آموزش غیر مستقیم برای انتقال مفاهیم تربیتی را شیوه ای کارساز و کارآمد برای کودکان و نوجوانان دانست و بر آمادگی این اداره کل برای همکاری مشترک در راستای اهداف کانون تاکید کرد.
وی معرفی سفیران مبارزه با مواد مخدر، تولید انیمیشن، تشکیل کارگاه های وبلاگ نویسی و اجرای مسابقات ویژه هنری و ادبی و نیز اجرای برنامه های ویژه برای کودکان و نوجوانان بد سرپرست را ازجمله برنامه هایی دانست که می توان در این راستا برگزار کرد.
یوسف زاده اظهار امیدواری کرد با انعقاد تفاهم نامه ای میان کانون و ستاد مبارزه با مواد مخدر استان این برنامه ها همزمان با هفته ملی کودک عملیاتی شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن