تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816578725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقوي:‌ محوريت شوراي فقها خواسته عمومي اصولگرايان در انتخابات است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تقوي:‌ محوريت شوراي فقها خواسته عمومي اصولگرايان در انتخابات است
قائم‌مقام جامعه روحانيت مبارز از ديدار و رايزني احزاب و شخصيت‌هاي اصولگرا با آيات يزدي، مصباح و موحدي كرماني براي نظارت و رهبري فعاليت‌هاي انتخاباتي اصولگرايان خبر داد.
حجت‌الاسلام سيد رضا تقوي در گفت‌وگو با تسنيم، با اشاره به ادامه روند وحدت ميان جريان‌هاي اصولگرا، اظهار داشت: تلاش براي وحدت نيروها استراتژي است نه تاكتيك و به همين دليل فعاليت‌هاي وحدت‌بخش روحانيتي مقطعي و فصلي نبوده و نخواهد بود، منتهي در برخي از شرايط، به‌تناسب نيازهاي موجود، فعاليت‌هاي وحدت‌بخش اوج بيشتري مي‌گيرد و ظهور و جلوه آنها افزون‌تر مي‌شود.
قائم‌مقام جامعه روحانيت مبارز افزود: براي نمونه زمان جنگ بخش قابل توجهي از تلاش نيروهاي تبليغي و رسانه‌اي صرف انسجام و وحدت جامعه مي‌شد تا از اين طريق راه نفوذ دشمن را به درون ذهن‌ها مسدود كند. حجت‌الاسلام تقوي با اشاره به نقش روحانيت در جلوگيري از فتنه، تصريح كرد: در دوران تأسف‌بار فتنه و فتنه‌انگيزي شرايط جامعه اقتضا مي‌كرد نيروهاي انقلابي با وحدت و يكپارچگي طرح‌هاي شيطاني دشمنان و عوامل داخلي آنها را خنثي كنند و اين وحدت را در حماسه «نهم دي» به نمايش گذاشتند.
 وي گفت: يكي از زمان‌هايي كه موضوع وحدت نيروهاي ولايي، انقلابي و ارزشي بر سر زبان‌ها مي‌افتد و تلاش‌ها گسترده‌تر مي‌شود، زمان انتخابات است. قائم‌مقام جامعه روحانيت مبارز با بيان اينكه اين روزها هرچه به زمان انتخابات مجلس نزديك‌تر مي‌شويم فضاي كشور سياسي‌تر، پرشورتر و انتخاباتي‌تر مي‌شود، يادآور شد: دستگاه‌هاي مختلف نظام، رسانه‌ها، مبلغان و به‌ويژه روحانيت هركدام رسالتي دارند كه بايد نسبت به چنين جريان ملي و انقلابي آن را به انجام برسانند. روحانيت به‌معناي اعم و جامعه روحانيت مبارز به‌عنوان يك سياست كلي و هميشگي از وحدت نيروهاي مؤمن، انقلابي، ارزشي و ولايي حمايت كرده و همگان را از تفرقه و پراكندگي برحذر داشته‌اند.
حجت‌الاسلام تقوي درباره محوريت قرار گرفتن شوراي فقها در جريان اصولگرايي، اظهار داشت: از خواسته‌هاي عمومي نيروهاي اصولگرا و ولايي هميشه اين موضوع بوده كه روحانيون در اين جريان تأثيرگذارباشند و امروز هم بر اين خواسته اصرار دارند كه به‌نوعي فعاليت‌هاي خود را زير نظر روحانيت انقلابي و چهره‌هاي شاخص و مورد اعتماد رهبري نظام دنبال كنند. وي تصريح كرد: در طول دوران انقلاب اسلامي چنين پيوندي وجود داشته است و امروز نيز يكي از خواسته‌هاي اكثر نيروهاي ارزشي و اصولگرايان اين است كه بر فعاليت‌هاي انتخاباتي آنان روحانيت انقلابي نظارت و رهبري كنند؛ به همين منظور چهره‌ها و احزاب اصولگرا با شخصيت‌هاي روحاني و رؤساي جامعتين مانند آيت‌الله يزدي، آيت‌الله موحدي كرماني و آيت‌الله مصباح يزدي ديدارها و رايزني‌هايي داشته‌اند و از اين بزرگواران درخواست رهنمود كرده‌اند. قائم مقام جامعه روحانيت مبارز ادامه داد: آيات عظام يزدي، مصباح يزدي و موحدي كرماني نيز به‌تناسب نيازهاي زمان و شرايط اجتماعي و سياسي روزانه مطالب لازم را به چهره‌ها و احزاب اصولگرا گفته‌اند. تقوي در پايان خاطرنشان كرد: روحانيت معظم و آيت‌الله يزدي، آيت‌الله مصباح يزدي و آيت‌الله موحدي‌كرماني خواستار وحدت و انسجام نيروهاي ولايي و ارزشي هستند و آنان را از تفرقه و تشتت برحذر مي‌دارند.


منبع : تسنيم



تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن