تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820390528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناواس؛ از رفتن به منچستر تا رکوردشکنی در رئال


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ناواس؛ از رفتن به منچستر تا رکوردشکنی در رئال
کیلور ناواس که در آخرین روز نقل و انتقالات، در آستانه رفتن به منچستریونایتد و معاوضه با دخیا قرار داشت، حالا در حال جابجا کردن رکوردهای دروازه بانی در رئال مادرید است.

به گزارش "ورزش سه"، ناواس با بسته نگاه داشتن دروازه خود در 4 بازی رسمی ابتدای فصل رئال(سه بازی لیگ و یک بازی در لیگ قهرمانان)، همین حالا رکورد بهترین شروع را در میان دروازه بانان تاریخ رئال مادرید در اختیار دارد اما در بازی های لیگ، او یک 90 دقیقه دیگر با رسیدن به رکورد میگل آنخل فاصله دارد.

آنخل سال 1975 در 4 بازی ابتدای فصل رئال برابر راسینگ، اوویدو، هرکولس و بتیس، گلی دریافت نکرد اما در بازی پنجم در مقابل لاس پالماس و پس از 431 دقیقه، دروازه اش گشوده شد. ناواس تاکنون 284 دقیقه در لالیگا و 377 دقیقه در تمام رقابت ها دروازه خود را بسته نگاه داشته و اگر امروز برابر گرانادا نیز کلین شیت کند، با رکورد آنخل برابری خواهد کرد.

سپس او چهارشنبه در سن مامس باید از دروازه رئال برابر بیلبائو، در یک بازی سخت و دشوار محافظت کند و روز شنبه نیز بازی با مالاگا را پیش رو خواهد داشت. ناواس اگر در این سه بازی نیز گلی دریافت نکند می تواند رکورد خود را به 647 دقیقه افزایش دهد و از این لحاظ پشت سر کاسیاس، و پاکو بویو قرار بگیرد که در مقطعی، 952 و 658 دقیقه موفق به بسته نگاه داشتن دروازه رئال شدند.

البته نه کاسیاس و نه بویو، در شروع فصل چنین رکوردی را به ثبت نرسانده بودند و رکورد بهترین شروع یک دروازه بان در رئال مادرید، همچنان در اختیار ناواس باقی خواهد ماند.



16:23 1394/06/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن