تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820798586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتباطات مردمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس با سامانه 131 برای حفاظت از زمینهای کشاورزی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ارتباطات مردمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس با سامانه 131 برای حفاظت از زمینهای کشاورزی
فعالیت سامانه 131 علاوه بر جلوگیری از تغییر کاربری اراضی، گزارش‌های مردمی حاکی از تخریب اراضی دولتی و واگذاری‌های غیر مجاز این اراضی را نیز پیگیری می کند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با حضور در محل سامانه131 ارتباطات مردمی حفاظت اراضی کشاورزی به  پرسش ها و گزارش های  مردمی رسیدگی و دستورات لازم صادر کرد .
به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان فارس ، محمد مهدی قاسمی امروز در حاشیه بازدید از سامانه 131 امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی گفت : فعالیت سامانه 131 علاوه بر جلوگیری از تغییر کاربری اراضی، گزارش‌های مردمی حاکی از تخریب اراضی دولتی و واگذاری‌های غیر مجاز این اراضی را نیز پیگیری می کند.

قاسمی با اشاره به وجود کارشناسان سامانه 131 در پاسخگویی به سوالات مردم، عنوان کرد: اهمیت زمین و پیشگیری از تخلف مهمتر از برخورد و تخریب بوده و امید است مردم خود پلیس قضایی باشند و هر گونه تغییر کاربری را گزارش دهند.

وی با اشاره به اینکه مردم می توانند از طریق این سامانه ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری ها را به سازمان امور اراضی استان گزارش دهند، افزود: مردم در هر نقطه ای از استان می توانند با این مرکز ارتباط بگیرند و درباره تغییر کاربری غیرمجاز، تفکیک اراضی کشاورزی، زمین خواری و حتی بایرگذاشتن اراضی کشاورزی گزارش دهند.

این مقام مسئول ادامه داد : کارشناسان این سامانه به صورت مستقیم با گشت های حفظ کاربری کشاورزی ارتباط دارند و گزارش های مردمی را در اختیار نزدیک ترین گروه های گشت قرار می دهند و گزارش های مردمی در همان روز پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

وی تصریح کرد: کاربری بی رویه زمین های کشاورزی در واقع امنیت غذایی نسل آینده را با خطر مواجه می کند.

قاسمی با اشاره به اقداماتی که برای کاهش تغییر کاربری های زمین های کشاورزی در این سازمان در جریان است بیان کرد: در حال حاضر  گشت های ویژه  به صورت تصادفی به زمین های کشاورزی سرکشی کرده و در صورت انجام اقدامات خلاف قانون برای آنها پرونده ایجاد می کنند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی فارس، خاک را مهمترین ثروت هر جامعه برای تعیین مایحتاج زندگی دانست و گفت: حفظ کاربری اراضی مورد تاکید همه مسئولان وبه ویژه مقام معظم رهبری است و انتظار داریم مردم و شهروندان کمک کنند تا شاهد هیچگونه برخورد قضایی و تخریب نباشیم.






انتهای پیام/ ا




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

کسب دو نشان رنگارنگ بانوان فارسی در جام جهانی تیراندازی معلولان جهان
اختتامیه جشنواره شیرازشناسی در فارس
دانشگاه پیام نور جزو 10 دانشگاه برتر کشور
فارس میزبان همایش ملی مهندسی برق باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی
فارس میزبان سی و هشتمین همایش شیمی نیروگاهی





۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن