تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820239762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وندی شرمن از وزارت خارجه آمریکا خداحافظی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وندی شرمن از وزارت خارجه آمریکا خداحافظی کرد خبرگزاری پانا: رئیس‌جمهور آمریکا جانشین وندی شرمن، سرپرست تیم مذاکره کننده هسته‌ای این کشور در مذاکرات ایران و گروه 1+5 را معرفی کرد.
۱۳۹۴ شنبه ۲۸ شهريور ساعت 11:54

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس ، کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:‌ باراک اوباما روز جمعه توماس شانون دیپلمات با سابقه آمریکا را به به عنوان نامزد جانشینی وندی شرمن در سمت معاون وزیر امور خارجه در امور سیاسی که سومین مقام عالی رتبه در وزارت خارجه محسوب می‌شود معرفی کرد. بر اساس این گزارش شانون از سال 1984 در وزارت امور خارجه خدمت کرده و در حال حاضر مشاور جان کری وزیر امور خارجه آمریکا است. شرمن ، سرپرستی تیم مذاکره کننده هسته‌ای آمریکا در رایزنی‌های هسته‌ای ایران و گروه 1+5 را که نزدیک به دو سال به طول انجامید بر عهده داشت. این مذاکرات سرانجام به حصول یک توافق جامع در خصوص برنامه هسته‌ای ایران و لغو تحریم‌های این کشور منجر شد. وندی شرمن پیش از این در ماه مه اعلام کرده بود قصد دارد پس از تابستان به فعالیت خود در بخش خصوصی باز گردد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن