تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803090281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز بزرگترین آئین ورود دانشگاهی كشور از فردا در دانشگاه تهران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آغاز بزرگترین آئین ورود دانشگاهی كشور از فردا در دانشگاه تهران
آئین ورودی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه تهران به مدت ۴ روز از تاریخ یكشنبه ۲۹ شهریور لغایت چهارشنبه یک مهر ۹۴ برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دكتر مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: آئین ورودی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه تهران كه بزرگترین آئین ورود دانشگاهی كشور محسوب می شود، بیست و نهم شهریور ماه در دانشگاه تهران آغاز می شود.


وی ادامه داد: این مراسم به مدت ۴ روز از تاریخ یكشنبه ۲۹ شهریور ۹۴ لغایت چهارشنبه یک مهر ۹۴ در تالار فردوسی دانشكده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار می شود.


معاون فرهنگی دانشگاه تهران، ایجاد نشاط  و طراوت، ایجاد انگیزه و رغبت به دانش اندوزی، تزریق نگاه استراتژیک به دانشجویان در بدو ورود، ترسیم افق دانشوری و نقش و جایگاه آنان در نقشه علمی كشور و ارائه تصاویری از رخدادهای آینده به دانشجویان را از اهداف برگزاری این آئین برشمرد.


وی ادامه داد: این مراسم از ساعت ۸ صبح با ثبت نام از دانشجویان جدیدالورود در محل مصلی نمازجمعه شروع می شود؛ سپس این دانشجویان در قالب گروهای ۱۰ نفره به همراه یک همیار كه از دانشجویان سنوات بالاتر در رشته های تحصیلی خودشان هستند در تور دانشگاه گردی به بازدید از قسمت‌های مختلف دانشگاه پرداخته و با فضاهای هویتی دانشگاه آشنا می شوند در ادامه برای شركت در مراسم اصلی آئین در تالار فردوسی دانشكده ادبیات با حضور هایت رئیسه دانشگاه حضور می یابند.


سرسنگی در ارتباط با برنامه های این آئین افزود: در طراحی برنامه تلاش شده است تا به معرفی و پاسداشت نمادهای هویتی پرداخته شود. سخنرانی مسئولان دانشگاه؛ آئین ماندگاران و پخش كلیپ پیشكسوتان علمی و فرهنگی دانشگاه، تقدیر از رتبه های برتر پذیرفته شده و اعطای نمادین دانشنامه به نماینده‌های دانشجویان جدیدالورود جهت ترسیم چشم انداز آینده از بخش های مختلف برنامه خواهد بود.


وی یادآورشد: قرائت میثاق نامه استادان و دانشجویان توسط نمایندگان آنان؛ نیایش دسته جمعی و اجرای چند برنامه هنری از بخش های دیگر مراسم خواهند بود. در پایان مراسم دانشجویان جدیدالورود با حضور در یادمان شهدای گمنام با آرمان های این عزیزان تجدید میثاق کرده و در نماز جماعت مسجد دانشگاه تهران شركت می كنند.


معاون فرهنگی دانشگاه ضمن اشاره به حضور و همراهی والدین دانشجویان جدیدالورود هم گفت: برای والدین این دانشجویان نیز برنامه های مجزا و متنوعی در نظر گرفته ایم و پس از پایان برنامه‌ها والدین به همراه فرزندانشان برای صرف نهار و پذیرایی به رستوران مهر عزیمت كرده و بعد از ظهر نیز امكان بازدید از خوابگاه ها با لحاظ وسایل ایاب و ذهاب برای والدین فراهم شده است.


وی همچنین؛ برگزاری نمایشگاه آشنایی با خدمات، برنامه‌ها و دستاوردهای حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی و معاونت دانشجویی دانشگاه تهران به مدت دوهفته از تاریخ ۴ مهر۹۴ لغایت ۱۵مهر ۹۴ در باشگاه دانشجویان اداره كل فرهنگی دانشگاه تهران را از دیگر برنامه های این دانشگاه در آغاز سال تحصیلی جدید برشمرد.


سرسنگی افزود: در این نمایشگاه واحدهای مختلف و تشكل های اسلامی-دانشجویی در غرفه‌های اختصاصی به ارائه برنامه‌های خود می پردازند و برنامه ریزی شده است تا بیش از پانزده هزار نفر از دانشجویان جدیدالورد كه در سه مقطع تحصیلی كارشناسی، ارشد و دكتری پذیرفته شده‌اند به بازدید از این نمایشگاه بپردازند.


معاون فرهنگی دانشگاه تهران افزود: برای رفاه حال دانشجویان و دانشگاهیان هماهنگی هایی با شركت كالای شهروند و سایر صنوف به عمل آمده تا نیازمندی‌ها و اقلام مصرفی دانشجویان در محل برگزاری نمایشگاه با تخفیف های مناسب در اختیار دانشجویان قرار گیرد.




انتهای پیام/




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

انتشار بیش از 12 هزار مقاله ISI در شش ماهه اول امسال
رشد جایگاه دانشگاهی ایران در دنیا/ صعود چشمگیر شریف و تهران
مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران منصوب شد
فهرست جایزه‌های دانشجویان برتر برای سال جدید تحصیلی





۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن