تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804668638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چشمی: فوتبالم را مدیون مایلی کهن هستم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
چشمی: فوتبالم را مدیون مایلی کهن هستم




روزبه چشمی یکی از آینده‌های استقلال است. چشمی شاید به زودی در تیم ملی هم صاحب جایگاه شود.





ایران ورزشی: روزبه چشمی یکی از آینده‌های استقلال است. چشمی شاید به زودی در تیم ملی هم صاحب جایگاه شود. او را کارلوس کی‌روش برخلاف سجاد شهباززاده پسندیده است. چشمی پیشنهادی هم از آلمان داشته است. هر چند که برخی مسوولان باشگاه استقلال آن را تکذیب کرده‌اند. باید دید که سرنوشت چشمی در استقلال و تیم ملی چه خواهد شد. چشمی شاید چشم و چراغ استقلالی‌ها در تیم ملی باشد.
 
از شرایط خودت در استقلال راضی هستی؟

 شرایط خوب است. البته اول فصل کمی کار برای من سخت بود اما حالا خدا را شکر همه چیز بهتر شده است. مطمئنا می‌توانم خیلی بیشتر از این پیشرفت کنم و با تلاش کادرفنی سعی می‌کنم بهترین بازی‌هایم را برای استقلال به نمایش بگذارم. خیلی بهتر از 2 بازی اول شده‌ام اما هنوز خیلی جا دارد که بهتر شوم.

در دو بازی آخر با شهرداری سمنان و گسترش فولاد بیشتر از گذشته در حملات استقلال شرکت می‌کردی، وظیفه‌ات عوض شده یا شرایط بازی باعث شده که در حملات شرکت کنی؟

 شرایط در هر بازی فرق دارد. در این دو بازی که شما می‌‌گویید فضا کمی بیشتر بود و به همین دلیل من این فرصت را داشتم که در حملات تیمم شرکت کنم. با این حال من شرح وظایف کادر فنی را در زمین بازی پیاده می‌کنم و در سیستم استقلال امید ابراهیمی آزادتر است که به جلو برود و من هم باید در عقب زمین در جلوی مدافعان دفاع کنم.

تو اولین بار در زمان مایلی‌کهن برای صبا بازی کردی و در واقع به فوتبال معرفی شدی، قبول داری اگر او نبود شاید هیچ وقت فوتبالیست نمی‌شدی؟

 من صددرصد این موضوع را قبول دارم. اولین سالی که در لیگ‌برتر بازی کردم، آقای مایلی‌کهن سرمربی صبا بود. کاملا فوتبالم را مدیون ایشان هستم و من هم مثل خیلی از بازیکنان دیگر از طریق آقای مایلی‌کهن به فوتبال حرفه‌ای معرفی شده‌ام. قبل از آن در جوانان و امیدهای پرسپولیس بازی می‌کردم ولی سرباز شدم و به تیم نیروی مقاومت رفتم. بعد از اینکه سربازی‌ام تمام شد، 8 ماه از قراردادم با پرسپولیس مانده بود که آن اتفاق‌ها افتاد و من به صبا رفتم.

از اینکه تماشاگران به تو القابی می‌دهند چه حسی داری؟

 از همان روز اولی که به تمرینات استقلال آمده‌ام به من لقب پوگبا و آرداتوران را می‌دهند که این برای خود من هم جالب است.

از این القاب راضی هستی؟

 صددرصد راضی هستم. به هر حال همین که تماشاگران لطف دارند و به من روحیه می‌دهند، از همه چیز بالاتر است. امیدوارم روزی بتوانم جواب محبت‌های آنها را بدهم.

گفته می‌شد از تیم‌های آلمانی پیشنهاد داری؟

 راستش را بخواهید من اصلا به این پیشنهاد فکر نمی‌کنم و تمام تمرکزم را روی موفقیت استقلال گذاشته‌ام. با استقلال قرارداد دارم و اصلا فکر کردن به پیشنهادهای دیگر منطقی نیست. البته مدیر برنامه‌هایم من را در جریان این اتفاق گذاشته است اما من لحظه‌ای فکرم را مشغول این پیشنهاد نمی‌کنم.

ولی بازیکنانی مثل سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی و علیرضا جهانبخش مثل تو در سن‌های پایین به اروپا رفته‌اند، تو به این پیشنهادها فکر نمی‌کنی؟

 بازی کردن در اروپا که همیشه لذت خودش را دارد اما شرایط سردار و جهانبخش با من فرق دارد. این دو بازیکن که شما می‌گویید پستشان جلو است اما هافبک دفاعی پستی است که خیلی سخت می‌توانی در سنین کم در اروپا بازی کنی. اگر اشتباه نکنم آقای نکونام هم در سن 26 ـ 25 سالگی به اروپا رفتند. کار در اروپا برای سنین من بسیار سخت است و واقعیت این است که من تمام تمرکزم را روی موفقیت استقلال گذاشته‌ام تا بتوانم هواداران این تیم را خوشحال کنم.

پس می‌‌توان از قول تو نوشت که به آلمان رفتن تو منتفی است؟

 درست است که بازی کردن در اروپا سخت است اما من همه چیز را به مدیربرنامه‌هایم و باشگاه استقلال سپرده‌ام. البته می‌دانم که مسوولان این باشگاه بازی هایم را زیر نظر گرفته‌اند و به طور قطع من را می‌خواهند اما هنوز چیزی معلوم نیست و من هم فعلا فکری روی آن نکرده‌ام ضمن اینکه شنیده‌ام این انتقال در نقل و انتقالات زمستانی عملی می‌شود که حالا زمان زیادی تا آن موقع باقی مانده است.

درباره جایگاهت در تیم ملی بگو...

 راستش را بخواهید من سال پیش هم بعد از تعطیلات لیگ به اردوی تیم‌ملی دعوت شدم. نمی‌‌گویم حضور در جمع 30 بازیکن مورد نظر کی‌روش کار کمی است اما باید تلاش کنم که در جمع 23 بازیکن باشم تا بتوانم در اردو شرکت کنم و ان‌شاءا... به ترکیب اصلی برسم.

تو برای رسیدن به ترکیب اصلی باید با آندو تیموریان، امید ابراهیمی و سعید عزت اللهی رقابت کنی، فکر می‌کنی می‌توانی از نظر کیفیت از آنها پیشی بگیری؟

 همه این بازیکنانی که شما گفتید بازیکنان بزرگی هستند. طبیعی است که بازی کردن در تیم‌ملی همیشه سخت است اما فراموش نکنید همین بازیکنان بزرگ هستند که باعث پیشرفت یک تیم می‌شوند. من هم می‌خواهم در کنار بزرگان تیم ‌ملی پیشرفت کنم و بتوانم به ترکیب اصلی برسم.
به استقلال برگردیم؛ اول فصل کمتر کسی فکر می‌کرد استقلال جایی در بین مدعی‌ها داشته باشد اما حالا خیلی‌ها از انتقادهایشان منصرف شده‌اند.

 کسی به ما اعتماد نداشت چون آقای مظلومی جوانگرایی کرده بود. بالاخره یک روز باید این اتفاق می‌افتاد و استقلال نسل عوض می‌کرد. واقعا آقای مظلومی ریسک بزرگی کرد ولی من این را به شما می‌گویم که تمام اعضای کادرفنی و بازیکنان هدفی جز قهرمانی استقلال و جام‌حذفی ندارند.

واقعا استقلال را مدعی اول قهرمانی می‌‌دانی؟

 بله صددرصد. همانطور که تا حالا با بازی‌های خوب و نتایج خوب جلو رفته‌ایم از این به بعد هم این کار را می‌کنیم و در نهایت به قهرمانی می‌‌رسیم.






تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن