تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815379313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موراتا: هرگز به رئال برنمی‌گردم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
موراتا: هرگز به رئال برنمی‌گردم




بازیکن اسپانیایی یونتووس از بودن در سری A خشنود و روی قهرمانی تیم خود تمرکز کرده است.





خبرگزاری ایسنا: آلوارو مهاجم سابق رئال مادرید پاسخ فلورنتینو پرس را داد و گفت: به هیچ عنوان به مادرید بازنخواهم گشت. یونتووس باشگاه من است و از بودن در اینجا راضی هستم. به تیم دیگری هم فکر نمی‌کنم.

موراتا درباره علاقه مندی رئال مادرید به جذب او به اسکای اسپورت گفت: به این ابراز تمایل احترام می‌گذارم اما در حال حاضر برای گلزنی بیشتر تلاش می‌کنم. می‌خواهم تمام عناوین ممکن را با این تیم کسب کنم.

در تابستان سال 2014، یونتووس 22 میلیون یورو برای خرید موراتا از رئال مادرید هزینه کرد. موراتا محصول آکادمی جوانان رئال مادرید بود اما در این تیم به او بازی نمی‌رسید. به همین دلیل تصمیم گرفت راهی یوونتوس شود. او آنقدر در ترکیب این تیم ایتالیایی خوب کار کرد که بار دیگر توجه رئال مادرید را برای بازگرداندن وی برانگیخته است. موراتا در لیگ قهرمانان سال گذشته و در رویارویی یوونتوس با رئال مادرید، دو بار به رئال گل زد تا موجب حذف این تیم از رقابت‌های اروپایی شود.

در قرارداد انتقال موراتا به یوونتوس بندی وجود دارد که اگر رئال خواستار جذب دوباره این بازیکن شود، با پرداخت مبلغی می‌تواند این بازیکن را به سانتیاگو برنابئو بازگرداند.

در قرارداد انتقال موراتا به یوونتوس همچنین ذکر شده است که هر فصل 2.2 میلیون یورو به این بازیکن داده می‌شود. به نوشته مطبوعات ایتالیایی، هم اکنون باشگاه ایتالیایی در حال برنامه‌ریزی است تا این رقم را به 3.5 میلیون برساند و او را تا سال 2021 در تیم نگه دارد.







تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن