تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819011761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنيتس: رونالدو مثل رائول در تاريخ باشگاه رئال مادريد جاودانه شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۲۸ق.ظ)
بنيتس: رونالدو مثل رائول در تاريخ باشگاه رئال مادريد جاودانه شد موج-سرمربي رئال مادريد از عملکرد شاگردانش در ديدار برابر اسپانيول راضي است.
به گزارش خبرگزاري موج، سرمربي رئال مادريد از عملکرد شاگردانش در ديدار برابر اسپانيول راضي است. او به ستايش از رونالدو پرداخت و گفت: رونالدو الان ديگر مانند دي استفانو و رائول گونسالس در تاريخ باشگاه رئال مادريد جاودانه شده است. اميدوارم که او به روند خوب گلزني اش ادامه دهد.
رئال مادريد در هفته سوم رقابت هاي ليگا جشنواره گل به راه انداخت و موفق شد در خانه اسپانيول با شش گل به پيروزي برسد.
طبيعي است که رافائل بنيتس، سرمربي کهکشاني‌ها از پيروزي که تيمش به دست آورده است بسيار خوشحال است. او در نشست خبري بعد از بازي، گفت: بازي آساني را براي خود پيش بيني نمي کرديم؛ چرا که بايد در خانه حريف به ميدان مي رفتيم و اين کار را براي ما سخت مي‌کرد. اسپانيول اصلا حريف آساني براي ما نبود و به همين خاطر با نهايت تمرکز به ميدان رفتيم و به حريف خود احترام گذاشتيم. بازي هجومي را در دستور کار خود قرار داديم و در نهايت هم موفق شديم که با ارائه يک بازي خوب سه امتياز را به دست آوريم.
وي ادامه داد: بايد به روند خوب خود ادامه دهيم. اين پيروزي پر گل باعث شد تا روحيه ما بهتر شود، اما مغرور نمي شويم و به راه خود ادامه مي دهيم. بايد بازي به بازي بهتر شويم و اشتباهات خود را کم کنيم. درست است که ما در اين ديدار با شش گل به پيروزي رسيديم اما بايد بگويم که هنوز مي توانيم بهتر شويم. رئال قابليت بهتر شدن را دارد. بايد با تلاش بيشتري در ميدان ظاهر شويم تا ثابت کنيم که شايسته قهرماني در هر جامي هستيم.
ستاره رئال مادريد در ديدار برابر اسپانيول کريستيانو رونالدو بود. اين بازيکن پرتغالي تا قبل از ديدار برابر اسپانيول در شرايط سختي قرار داشت چرا که در دو بازي نخست رئال موفق به گلزني نشده بود واين باعث شد تا فشار زيادي را تحمل کند اما در اين ديدار جبران کرد و به تنهايي پنج گل به ثمر رساند تا گل نزدن در دو بازي قبلي را هم جبران کند.
بنيتس به ستايش از رونالدو پرداخت و گفت: بازيکني که در يک ديدار مي تواند پنج گل به ثمر رساند شايسته جاودانه شدن در تاريخ است. رونالدو الان ديگر مانند دي استفانو و رائول گونسالس در تاريخ باشگاه رئال مادريد جاودانه شده است. اميدوارم که او به روند خوب گلزني اش ادامه دهد. آمار نشان مي دهد که او چه بازيکن بزرگي است.
رونالدو با اين پنج گلي که در ديدار برابر اسپانيول به ثمر رساند تعداد گل هاي خود را براي رئال به عدد ۲۳۰ در ۲۰۳ بازي رساند. او با اين ۵ گل رکورد گلزني رائول گونسالس، مهاجم افسانه اي رئال را شکست و الان چهارمين گلزن برتر تاريخ رقابت هاي ليگا است. ليونل مسي با ۲۸۵، تلمو زارا با ۲۵۳ و هوگو سانچس با ۲۳۴ برترين گلزنان تاريخ رقابت هاي ليگا هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن