تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821112499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطر برنامه نفوذ جديد دشمنان جدي است/ مسوولان دست چدني دشمن را مخملي نبينند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۷:۳۶ب.ظ)
مشاور فرمانده سپاه هشدار داد: خطر برنامه نفوذ جديد دشمنان جدي است/ مسوولان دست چدني دشمن را مخملي نبينند موج - مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: خطر برنامه نفوذ جديد دشمنان که استحاله و تغيير افکار و ارزش‌هاي برخي عناصر خوش سابقه نظام اسلامي را نشانه گيري کرده‌اند، جدي است.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار حميدرضا مقدم فر درسخنراني پيش ازخطبه هاي نماز عبادي - سياسي امروز تهران، يکي ازمهمترين تهديدات امروز کشور را نفوذ دشمنان توصيف کرد که به دفعات در سخنان مقام معظم رهبري بدان اشاره شده و بايد به کرات براي آحاد جامعه و مسوولان تبيين شود.
وي گفت: اين نفوذ امروزبيشتر در دو حوزه مردم و حوزه‌هاي مديريتي و اجرايي متصور است و البته ايجاد شکاف و انشقاق در الهام بخشي جمهوري اسلامي ايران درمنطقه، ديگر حوزه نفوذي است که بايد توجهات کامل به آن‌ها مبذول داشت.
مقدم فر با اشاره به ويژگي‌ها و مشخصات اين نفوذ، افزود: امروز دشمن بنا دارد تا از طريق بهره گيري از فرصت مذاکره اي که در مقوله موضوع هسته اي بين ايران و گروه 1+5 صورت گرفته، براي رخنه در حوزه‌هاي مختلف کشور مورد استفاده قرار دهد.
وي هشدارداد: چنين تصوري که طي آن مي‌توان ساير موضوعات و مسائل با آمريکا را حل و فصل کرد، سبب مي‌شود تا مردم و مسؤولان به جاي ديدن دست چدني سخت دشمن، دستکش مخملي را ببينند.
مشاوررسانه اي فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بااشاره به ابعاد مختلف برنامه نفوذ جديد دشمنان، تصريح کرد: بُعد فرهنگي و سياسي نفوذ که هر دو جنبه زيرساختي دارند، اين موضوع را در سطح يک تهديد براي نظام اسلامي قرار داده است و بايد هوشيار باشيم.
وي بااشاره به خصيصه نرم افزاري بودن نفوذ امروز دشمنان، ادامه داد: دشمن در اين رويکرد جديد سعي دارد تا باورها و آرمان هاي ملي را تغيير دهد که در اين صورت، به پايه‌ها و زيرساخت‌هاي نظام اسلامي ضربه وارد خواهد کرد.
سردارمقدم فر هشدارداد: پاشنه آشيل اين نفوذ، ايجاد دگرديسي در روحيه انقلابي مسؤولان است که با رخنه در مراکز تصميم گيري و تصميم سازي کشور حاصل مي‌شود و اينجاست که احتمال خطا و انحراف در تصميم گيري مسؤولان و کارگزاران نظام افزايش خواهد يافت.
وي تاکيد کرد: اصلي‌ترين نقطه کانوني حرکت دشمن درخط نفوذ، هدف قرار دادن آزادي و استقلال کشور به عنوان يکي از مهم‌ترين و اساسي‌ترين آرمان‌هاي نظام است.
مشاورفرمانده کل سپاه بيان داشت: اگر خداي ناکرده استقلال کشور کم فروغ و کم ارزش شود و دشمنان بتوانند با کمک همفکران خود در داخل کشور، آن را به گونه اي ديگر معني کرده و از اين ارزش متعالي قداست زدايي کنند، راه نفوذ آمريکا باز خواهد شد که همانا مهم‌ترين آن‌ها، خطر نفوذ در حلقه‌هاي مديريتي و تصميم سازي کشور است.
وي درادامه با بيان اينکه جريان نفوذ در جمهوري اسلامي چيز جديدي نيست، با اشاره به تجربه‌هايي از اين دست در سال‌هاي 59، 60 و 61، يادآور شد: فتنه نفوذ جديد با آنچه در دهه نخست انقلاب داشتيم، شباهت‌ها و تفاوت‌هايي آشکار دارد.
مقدم فراضافه کرد: آسيب به حوزه‌هاي مديريتي و پيکره جمهوري اسلامي، تهي کردن انقلاب اسلامي از درون و براندازي، از بين بردن مسؤولان و استفاده از عناصر آلوده به نفاق براي وارد کردن ضربه و لطمه، از جمله شباهت‌هاي جريان نفوذ ديروز و امروز است.
وي همچنين بااشاره به تفاوت‌هاي جريان نفوذ دردهه هاي اول وچهارم انقلاب، خاطرنشان کرد: در دهه 60 نفوذ دشمن ماهيت فيزيکي داشت که طي آن با قراردادن عناصري درون مراکز حساس، براي حذف فيزيکي مسؤولان ارشد نظام اقدام مي‌کردند که از جمله آن‌ها حوادث تاريخي هشت شهريور و هفت تير است.
اين مقام مسؤول اضافه کرد: اماامروزدشمن با تغيير راهبرد، درتلاش است تا با استفاده ازمهره هاي داخلي که رويکرد غربگرا دارند، به اهداف و نيات شوم خود دست يابد.
وي بطورنمونه به برخي مسؤولان کشور اشاره کرد که سابقه چند دهه مبارزه با آمريکا از پيش از پيروزي انقلاب را در کارنامه دارند و امروز صحبت از تعامل با شيطان بزرگ به عمل مي‌آورند؛ اين در حالي است که آمريکا تغييري نکرده و از خوي استکباري و ظالمانه خويش دست برنداشته است.
مشاور رسانه اي فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تاکيد کرد: اينجاست که بايد روي خط نفوذ تأمل بيشتري داشت که چه اتفاقي افتاده که مسؤولان به اين روز افتاده‌اند و آرمانهايشان تغيير کرده است؟
وي تصريح کرد: امروز مسؤولان نظام اسلامي بايد حتي در سخن گفتن و ادبياتي که عليه دشمنان به کار مي‌گيرند نيزدقت نظر داشته باشند تا مبادا راه نفوذ براي معاندان قسم خورده انقلاب فراهم کنند.
مقدم فر با اشاره به بعضي سخنان برخي مسؤولان در محافل مختلف که موضوعاتي نظير ريزگردها، بيکاري و کم آبي را که ماهيت زيست محيطي و اجتماعي دارند را هم رديف شيطان بزرگ توصيف کرده‌اند، بيان داشت: آمريکا 36 سال براي براندازي نظام مقدس اسلامي برنامه ريزي کرد، ديوانه اي چون صدام را هشت سال به جان کشور انداخت و با اعمال تحريم‌ها و فشارهاي اقتصادي مسبب ده‌ها مشکل براي کشور شد و نبايد اين جنايتکاران و همچنين صهيونيست‌هاي کودک کش را همرديف مسائلي همچون ريزگرد عنوان کرد.
وي با بيان اينکه از ابتداي پيروي انقلاب تاکنون درگير جريان نفاق هستيم، ادامه داد: منافقان جديد در اجراي جريان نفاق جديد نقش آفريني مي‌کنند که طي آن به دگرگوني و استحاله برخي افراد خوش سابقه نظام و عوض کردن افکار و ارزش‌هايشان اقدام مي‌کنند.
اين مقام مسؤول هشدارداد: اين افراد که درحوزه هاي تصميم سازي نيزحضوردارند، داراي درون و بيروني متفاوت هستند و خطرشان حتي از نفاق دهه نخست انقلاب نيز بيشتر است که مسؤولان را به جايي مي‌رسانند که بايد براي عاقبت به خيري‌شان دعا کرد.
وي در پايان ابراز اميدواري کرد پروردگار متعال انقلاب اسلامي را به خصوص در اين مقطع زمان حساس و شريط نفوذ از تمامي تهديدات و آسيب‌ها مصون بدارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن