تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814756763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجلاسيه بين المللي دکترين جهاني دهه غدير برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۴۸ق.ظ)
با حضور شخصيت هاي حوزوي؛ اجلاسيه بين المللي دکترين جهاني دهه غدير برگزار شد موج - قم - مراسم افتتاحيه ششمين اجلاسيه بين المللي دکترين جهاني دهه غدير با حضور شخصيت هاي حوزوي برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، ششمين اجلاس بين المللي دکترين جهاني دهه غدير از با حضور آيات نظري خادم الشريعه، مقتدايي رئيس شوراي عالي حوزه هاي علميه، موسوي جزايري امام جمعه اهواز، علوي بروجردي توليت مسجد اعظم، حجت الاسلام والمسلمين شب زنده دار عضو فقهاي شوراي نگهبان و جمعي از اساتيد و طلاب در شبستان نجمه خاتون برگزار شد.
در اين مراسم پس از تلاوت آياتي چند از کلام الله مجيد و پخش سرود جمهوري اسلامي، حجت الاسلام والمسلمين نظري رئيس ستاد دهه غدير به ايراد سخن پرداخت.
وي با اشاره به اينکه دنياي امروزي تشنه مودت و محبت و انسانيت است، اظهار داشت: رهروي و پيروي از اميرالمومنين(ع) و نبي مکرم اسلام را بايد به عنوان يک الگو در زندگي خود سرلوحه قرار داد.
در ادامه آيت الله علوي بروجري با اشاره به اينکه غدير فقط يک مسأله تاريخي نيست، ابراز داشت: غدير مسئله روز بشريت و جهاني است.
توليت مسجد اعظم با بيان اينکه انکار غدير تمام اصالت ها را در اسلام زير سوال برد، گفت: منکران غدير براي اينکه ديگران را به جاي علي بن ابي طالب (ع) به خلافت برسانند و آنها را موجه جلوه دهند، دست به ادعاهايي از نظر خود زدند که ريشه در اسلام نداشت و مخالف با اصول اساسي دين بود.
سپس حجت الاسلام والمسلمين شب زنده دار در سخناني با اشاره به اينکه مسأله رهبري و ارشاد مردم در زمان غيبت امام عصر استمرار دارد و قابل تعطيل شدن نيست، گفت: عقل انسان بعد از توجه به حقيقت اسلام متوجه مي شود که اين راه با رحلت رسول اکرم (ص) تعطيل پذير نيست و بايد ادامه پيدا کند.
سخنران پاياني اين اجلاسيه در نوبت صبح آيت الله موسوي جزايري در سخناني بر ضرورت انتقال پيام غدير به دنيا تاکيد کرد و گفت: برگزاري اين همايش در راستاي احساس مسووليت بزرگان نسبت به زنده نگاه داشتن پيام غدير است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن