تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802447857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوت رسمی داعش از پناهجویان فراری!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
پناهجو دعوت رسمی داعش از پناهجویان فراری!

گزارش بی بی سی؛
دعوت رسمی داعش از پناهجویان فراری!
داعش تاکید کرده که تنها در سرزمین‌های تحت "خلافت اسلامی" یعنی مناطق تحت تسلط این گروه است که قوانین شرع به درستی اجرا می‌شود و مسلمانان در سایه اسلام واقعی زندگی می‌کنند.



به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز به نقل از بی بی سی، داعش از پناهجویان عازم اروپا خواسته است از مهاجرت به "سرزمین‌های کفر" خودداری ورزند. این گروه با انتشار مجموعه‌ای از پنج ویدیو در شبکه اینترنت، به مسلمانانی که برای کسب پناهندگی عازم اروپا شده‌اند توصیه کرده است که از رفتن به "سرزمین‌های کفر" خودداری ورزند و به جای آن، به "خلافت اسلامی" هجرت کنند.  
در این ویدیو‌ها مهاجرت و زندگی در کشورهای اروپایی زمینه‌ساز "معاصی کبیره" توصیف شده، زیرا حقارت مسلمانان را در پی دارد و مانع از آن می‌شود که آنان به تکالیف و واجبات دینی خود عمل کنند. محتوای این ویدیوها بر شرایط تحقیرآمیز، محرومیت و تبعیض علیه پناهجویان و مهاجران مسلمان در کشورهای اروپایی تاکید نهاده و گفته است که نحوه زندگی در این جوامع مسلمانان را در معرض انحطاط اخلاقی و ارتکاب معاصی قرار می‌دهد.  
داعش تاکید کرده که تنها در سرزمین‌های تحت "خلافت اسلامی" یعنی مناطق تحت تسلط این گروه است که قوانین شرع به درستی اجرا می‌شود و مسلمانان در سایه اسلام واقعی زندگی می‌کنند. به این ترتیب، واجب است مسلمانان برای زندگی به این سرزمین‌ها هجرت کنند. داعش در مورد امکان انجام فرایض دینی توسط پناهجویان ابراز نگرانی کرده است. این ویدیوها توسط "ولایات خلافت اسلامی" در سوریه، عراق و یمن منتشر شده است و تاریخ ١٦ و ١٧ سپتامبر (٢٥ و ٢٦ شهریور) را دارد.  
تاکنون داعش از اظهارنظر تفصیلی در مورد بحران پناهجویان در اروپا خودداری ورزیده بود و فقط مجله اینترنتی انگلیسی زبان این گروه به نام "دابق" در روز ٩ سپتامبر مقاله‌ای در این‌باره منتشر کرد. در این مقاله تاکید شده بود که مهاجرت از سرزمین‌های اسلامی به کشورهای غیراسلامی مکروه است. در تابستان سال گذشته، شبه‌نظامیان گروه  داعش که پیشتر بخش‌هایی از سوریه و عراق را در تصرف خود داشتند، پس از تصرف موصل، از شهرهای بزرگ عراق و چند شهر دیگر این کشور، در سرزمین‌های تحت تسلط خود "خلافت" یا "دولت اسلامی" اعلام کرده و ابوبکر البغدادی را "خلیفه" خواندند. "دولت اسلامی" سپس از مسلمانان جهان خواست تا با این "خلیفه" بیعت کرده و بکوشند به سرزمین‌های تحت خلافت او مهاجرت کنند.  
بسیاری از پناهجویانی که عازم کشورهای اروپایی شده‌اند شهروندان سوریه هستند که پس از بیش از چهار سال بحران و جنگ داخلی، از مناطق سکونت خود آواره شده‌اند. دولت‌های غربی و مخالفات حکومت سوریه، همچنین برخورد خشونت‌آمیز نیروهای داعش و سایر گروه‌ها با اقلیت‌های دینی و مذهبی را عامل اصلی موج جدید پناهجویان دانسته‌اند. همچنین، گفته می‌شود که برخی از پناهجویان عراقی از اقلیت‌های مذهبی هستند که از سرزمین‌های تحت تسلط داعش گریخته‌اند.
     



۲۶/۰۶/۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 282]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن