تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813019206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسجد الاقصی بار دیگر زیر چکمه های نظامیان صهیونیست + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: مسجد الاقصی بار دیگر زیر چکمه های نظامیان صهیونیست + عکس


نظامیان و شهر ک نشینان صهیونیست امروز بار دیگر به مسجد الاقصی یورش بردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صداو سیما، منابع خبری صبح امروز از یورش شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی خبر دادند .
مسجد الاقصی بار دیگر زیر چکمه های نظامیان صهیونیست

بر اساس گزارش ها این یورش ها تحت مراقبت شدید نیروهای امنیتی صورت گرفت .
این در حالیست که اکنون اتوبوس های صهیونیستی در نزدیک باب المغاربه مسجد الاقصی دیده می شود . شهرک نشینان معمولا از باب المغاربه به مسجدالاقصی یورش می برند.
شهرک نشینان پس از ورود از باب المغاربه از مسجدالاقصی و صحن های آن عبور می کنند و خود را به باب الرحمه و معبد کوهستان می رسانند و سپس از باب السلسله خارج می شوند و به سمت بخش قدیمی قدس می روند.
در حالیکه رژیم صهیونیستی دستور حمله به مسجد الاقصی را  صادر کرده و تصاویر زیادی از این هتک حرمت در حال پخش است ، کشورهای عربی همچنان در برابر این هتک حرمت سکوت کرده اند.  
در یورش وحشیانه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی دهها فلسطینی زخمی و بازداشت شده اند .
مسجد الاقصی بار دیگر زیر چکمه های نظامیان صهیونیست

با توجه به دعوت برخی محافل اسلامی و ملی از فلسطینیان برای حرکت به سمت مسجدالاقصی جهت اقامه نماز جمعه، فردا  روز سرنوشت سازی خواهد بود. این احتمال منتفی نیست که  این امر باعث تشدید حضور نیروهای نظامی صهیونیست در اطراف بخش قدیمی قدس و اعمال محدودیت هایی برای ورود مسلمانان به مسجد الاقصی برای اقامه نماز شود و به درگیری و تنش بین نظامیان صهیونیست و نمازگزاران فلسطینی منجر شود.
 


پنج شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن