تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815510703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکنجه آشپزهندی توسط یک دیپلمات سعودی


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: آشپز دیپلمات عربستانی از روزهای پر از تهدید و گرسنگی خود در منزل این دیپلمات سخن گفت.

به گزارش تراز ،به نقل از پایگاه خبری «وُرلد نیوز،» «نیتو،» آشپز هندی که در منزل یک دیپلمات عربستانی کار می‌کرد، به خبرنگاران درباره روزهای پر از وحشت و گرسنگی خود در منزل این دیپلمات سعودی، که متهم به آزار و اذیت جنسی دو زن نپالی است، گفت.
نیتو در مصاحبه با «هندوستان تایمز» اظهار داشت به‌طور غیرقانونی در منزل این دیپلمات نگهداری و در روز تنها دو وعده غذایی به وی داده می‌شده است. وی افزود پس از تهدید همسر این دیپلمات با چاقو، موفق به فرار از آن خانه شده است. نیتو همچنین اتهامات وارد شده به دیپلمات سعودی مبنی بر آزار و اذیت جنسی دو خدمتکار زن نپالی را تأیید کرد.
دو زن نپالی که برای انجام امور منزل به استخدام این دیپلمات سعودی درآمده بودند، بدلیل آزار و اذیت جنسی بوسیله وی و مهمانانش شکایت کرده‌اند. پلیس شهر «گورگان» هند چندی پیش با یورش به منزل دیپلمات سعودی، این دو زن را نجات داد. سفیر عربستان در هند با رد ادعاهای این دو زن نپالی، اقدام پلیس گورگان در حمله به منزل این دیپلمات را نقض مقررات بین‌المللی و مفاد «کنوانسیون وین» درباره روابط دیپلماتیک و مصونیت قضایی نمایندگان سیاسی در کشورهای میزبان، دانست.


منبع: باشگاه خبرنگاران



زمانبندی انتشار: 26 شهريور 1394 - 11:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن