تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820545005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخگويي وزيران کار و بهداشت به نمايندگان در کميسيون بهداشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۴۸ق.ظ)
پاسخگويي وزيران کار و بهداشت به نمايندگان در کميسيون بهداشت موج-دو وزير کار و بهداشت براي پاسخگويي به سؤالات نمايندگان در جلسه روز سه‌شنبه کميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي حاضر مي‌شوند.
به گزارش خبرگزاري موج، کميسيون بهداشت قرار است در جلسه هفته آينده خود نشست مشترکي با مسوولين جهاد دانشگاهي و پژوهشکده رويان داشته باشند و در ادامه نشست خود به بررسي راهکارهاي اجرايي جهت کاهش تقاضا و مصرف مواد مخدر در کشور بپردازد.
کميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي نيز قرار است در جلسه هفته خود از رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور جهت ارائه گزارش مربوط به وضعيت و نحوه تخصيص اعتبارات رديف‌هاي مختلف قانون بودجه سال 94 کشور دعوت کنند.
رسيدگي به طرح تعيين تکليف بيمه اعضاي صندوق آينده ساز و تحت پوشش قرار گرفتن آنان توسط سازمان تأمين اجتماعي و رسيدگي به عملکرد بند ح تبصره 5 قانون بودجه سال 94 نيز در دستور کار اين کميسيون قرار دارد.
همچنين کميسيون برنامه قرار است تعدادي از اعضاي اين کميسيون جهت عضويت در کميسيون‌هاي مشترک لايحه مديريت حوادث غيرمترقبه کشور و طرح تشکيل سازمان قرآن کريم را انتخاب کند.
در جلسه کميسيون انرژي نيز ادامه بررسي اساسنامه شرکت نفت با حضور مسوولين و کارشناسان وزارت نفت، سازمان مديريت، سازمان بازرسي کل کشور، ديوان محاسبات و مرکز پژوهش‌هاي مجلس در دستور کار است.
کميسيون امنيت ملي نيز ضمن بررسي آخرين اخبار و تحولات مربوطه با حضور مسوولين ذي ربط بررسي لايحه موافقت نامه حفاظت و بهره برداري بهينه از منابع زنده آبي درياي خزر و طرح امتيازبندي ترکيبي عوامل ايثارگري را در دستور کار خود دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن