تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815602850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاري شهرداري با وزارت کشور براي اجراي طرح حذف خودروهاي آلاينده از شهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۲۱ق.ظ)
معاون حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران خبر داد: همکاري شهرداري با وزارت کشور براي اجراي طرح حذف خودروهاي آلاينده از شهر موج - معاون حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران از همکاري شهرداري با وزارت کشور به‌منظور حذف خودروهاي فرسوده از ناوگان حمل‌ونقل عمومي خبر داد.
سيد جعفر تشکري هاشمي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري موج بابيان اين مطلب تصريح کرد: خودروهاي کاربراتوري در آلودگي هواي شهر تهران نقش عمده‌اي را ايفا مي‌کنند و لازم است که در رابطه با خودروهاي اين‌چنيني که فرسوده نيز هستند برنامه‌ريزي شود.
وي افزود: در همين رابطه با مذاکراتي که با اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران، مسوولان وزارت کشور و شوراي ترافيک پايتخت داشتيم، قرار شد در آينده نزديک در خصوص خودروهاي فرسوده عمومي کاربراتوري و حذف آن‌ها از سيستم حمل‌ونقل برنامه‌ريزي‌ شده و در مرحله بعد در رابطه با ساير خودروها تصميم‌گيري شود.
معاون حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران با ارائه آماري از ميزان آلودگي خودروهاي کاربراتوري خاطرنشان کرد: يک خودرو کاربراتوري 45 کيلوگرم در کيلومتر آلودگي ايجاد مي‌کند و اين در شرايطي است که يک خودرو انژکتوري زير 6 کيلوگرم در کيلومتر آلودگي دارد.
تشکري هاشمي با تأکيد بر آمادگي کامل مديريت شهري پايتخت براي استقبال از ماه مهر اظهار کرد: در حال حاضر با تمام دستگاه‌هاي مرتبط با موضوع انضباط شهري مذاکره شده و تمام دستگاه‌ها آماده بازگشايي مدارس هستند.
وي بيان کرد: به اين خاطر که احتمال دارد بسياري از خانواده‌ها روز اول مهر همچنان در تعطيلات تابستان بوده و از روز شنبه، 4 مهر، فرزندان خود را راهي مدرسه کنند، مديريت شهري دو روز در حالت آماده‌باش براي بازگشايي مدارس خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن