تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819415570




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت تدبیر و امید با تبعیت از رهبر انقلاب، خدمتگزار مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار ویژه جهرم: دولت تدبیر و امید با تبعیت از رهبر انقلاب، خدمتگزار مردم است خبرگزاری پانا: فرماندار ویژه جهرم گفت: دولت تدبیر و امید تمام مسائل کشور را با هدایت رهبر انقلاب دنبال می کند.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۶ شهريور ساعت 08:53

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، علیرضا صحرائیان در جلسه شورای اداری بخش خفر با بیان اینکه دولت تدبیر و امید تمام مسائل کشور را با هدایت رهبر انقلاب دنبال می کند، افزود: دولت یازدهم که در راس آن شخص دکتر روحانی که فردی با تدبیر، متعهد و از قشر معظم و دانشمند روحانیت می باشد، همواره در خدمت انقلاب و نظام بوده و خود را خدمتگزار مردم می داند و این دولت اکنون توانسته با عمل به فرمایش های رهبری آرامش و همدلی و انسجام را برای کشور به ارمغان بیاورد.
صحرائیان بیان کرد: دولت یازدهم در حوزه سیاست خارجی و مسئله هسته ای موفق عمل کرده و تیم مذاکره کننده درمسئله هسته ای توانست عزتمندی و با حمایت رهبر معظم انقلاب و به پشتوانه مردم پس از ماه ها مذاکره و تلاش فراوان توانست حقانیت کشور و عزیز ایران اسلامی را به اثبات برساند.
معاون استاندار فارس توسعه متوازن و پایدار در مناطق محروم از سیاست های کاری دولت تدبیر و امید برشمرد و خاطر نشان کرد: با توجه به محرومیت ها در روستاها مطمئنا دولت تدابیر ویژه ای را در این زمینه برای رفع محرومیت ها در بخش ها روستاها بکار خواهد بست.
صحرائیان تصریح کرد: دولت با توسعه آموزش، بهداشت و خدمات رفاهی به مناطق محروم شهری و روستایی به سمت تحقق توسعه متوازن و توزیع عادلانه امکانات در کشور گام برمی دارد.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه بخش خفر بزرگترین بخش شهرستان جهرم می باشد، افزود: تلاش های زیادی به منظور رفع محرومیت در این بخش صورت گرفته و در این راستا سال گذشته 28میلیارد ریال از ماده 180 به پروژه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و تفریحی اختصاص یافته همچنین در سال جاری بالغ بر 20میلیارد ریال از محل درآمد تملک دارائی های استانی بدین منظور اختصاص یافته است
صحرائیان ابراز امیدواری کرد: با ارائه خدمات مطلوب و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و بخش ها شاهد توسعه و آبادانی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها باشیم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن