تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814689285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسته‌هاي آموزشي پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي در مدارس محله هرندي توزيع شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ شهريور ۱۳۹۴ (۴:۴۵ق.ظ)
بسته‌هاي آموزشي پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي در مدارس محله هرندي توزيع شد موج - مدير کل آموزش‌هاي شهروندي شهرداري تهران از توزيع بسته‌هاي آموزشي پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي در مدارس محله هرندي خبر داد و گفت: بسته‌هاي آموزشي با هدف تقويت روحيه همکاري و مشارکت دانش آموزان در بهبود شرايط منطقه تهيه شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، ابوالفضل رفيع، مدير کل آموزش‌هاي شهروندي شهرداري تهران، در تشريح اقدامات معاونت امور اجتماعي و فرهنگي در آستانه بازگشايي مدارس اظهار داشت: شهرداري تهران هر ساله در آستانه مهر مجموعه برنامه‌هايي را براي حمايت از دانش آموزان و خانواده‌هاي آنان برگزار مي‌کند. امسال نيز همچون سال‌هاي گذشته جشن شکوفه‌ها ويژه دانش آموزان کلاس اولي در تمامي مناطق برگزار مي‌شود.
وي با اشاره به نصب حداقل 20 بنر خوشامدگويي به دانش آموزان در هر يک از مناطق 22 گانه عنوان کرد: همچنين، در نظر داريم با آغاز سال تحصيلي جديد بسته‌هاي آموزش رفتارهاي صحيح شهروندي را ميان دانش آموزان تمامي مناطق در مقاطع مختلف تحصيلي توزيع کنيم تا اين آموزش‌ها به تدريج در جامعه نهادينه شوند.
مدير کل آموزش‌هاي شهروندي شهرداري تهران ادامه داد: علاوه بر اين، قرار است تا براي اولين بار همزمان با فرارسيدن سال تحصيلي جديد، بسته آموزشي پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي در تمامي مدارس محله هرندي توزيع شود.
رفيع با بيان اين که اين بسته آموزشي شامل يک کتاب پازل مورد تأييد روانشناسان است، تصريح کرد: يکي از کارکردهاي مهم پازل مذکور اين است که به دانش آموزان نحوه برخورد صحيح با محيط زندگي، تغيير در محله و بهبود وضعيت محله هرندي را آموزش مي‌دهد. ضمن اينکه، انتظار داريم تا احساس تعلق دانش آموزان به محله هرندي و به دنبال آن مشارکت براي تغيير شرايط موجود به واسطه کار با پازل‌ها تقويت شود.
وي در ادامه به برگزاري تورهاي تهران گردي ويژه دانشجويان جديدالورود شهرستاني به عنوان يکي از بخش‌هاي اصلي برنامه استقبال از مهر پرداخت و گفت: بر اساس هماهنگي‌هاي صورت گرفته با وزارت علوم، قرار است تا دانشجويان شهرستاني جديدالورود دانشگاه‌هاي تهران در قالب تورهاي تهران گردي يک روزه از مناطق گردشگري پايتخت بازديد کنند.
مدير کل آموزش‌هاي شهروندي شهرداري تهران با بيان اين که اين طرح از جمله ابتکارات شهرداري تهران در آستانه مهر به شمار مي‌رود و شرکت در تورها کاملا رايگان است، افزود: علاوه بر اين، بسته‌هاي آموزشي را به منظور آشنايي دانشجويان با مشکلات و آسيب‌هاي شهر تهران و مراکز فرهنگي و اجتماعي پايتخت تدوين کرده‌ايم و همزمان با برگزاري تورهاي تهران گردي در اختيار دانشجويان قرار مي‌دهيم.
رفيع، به رفع کمبودهاي مدارس در مناطق به همت شهرداري تهران اشاره کرد و گفت: شهرداري امسال نيز همچون سال‌هاي گذشته از محل بودجه حمايت از مدارس اقدامات عمراني را براي رفع کمبودهاي مدارس به انجام رسانده است تا دانش آموزان با فراغ بال در کلاس‌ها حضور پيدا کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن