تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814778551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهاد اسلامي:حمله صهيونيست‌ها براي تقسيم مسجدالاقصي است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: جهاد اسلامي:حمله صهيونيست‌ها براي تقسيم مسجدالاقصي است
همزمان با درخواست وزارت خارجه فلسطين از جامعه جهاني براي پايان دادن به تجاوزات مكرر اسرائيل عليه مسجد الاقصي، شهرك‌نشينان صهيونيست همچنان به حملات خود به اين مكان مقدس ادامه مي‌دهند. جهاد اسلامي اعلام كرد اين حملات اقدام سازمان يافته‌اي است كه رژيم صهيونيستي براي تقسيم مسجدالاقصي طراحي كرده است.
يورش شهرك‌نشينان صهيونيست به مسجد الاقصي براي چندمين روز متوالي درحالي صورت گرفته است كه رژيم صهيونيستي هيچ تصميمي براي توقف تنش‌ها در مسجد الاقصي و اطراف آن اتخاذ نمي‌كند و حتي نيروهاي اين رژيم از شهرك‌نشينان براي يورش به اين مسجد طي روزهاي گذشته حمايت كرده‌اند.
نيروهاي مقاومت فلسطين اين اقدام برنامه‌ريزي شده صهيونيست‌ها را دليلي بر تقسيم اين مكان مي‌دانند. محمد الهندي، عضو دفتر سياسي جنبش جهاد اسلامي در فلسطين روز چهارشنبه تأكيد كرد: «يورش‌هاي شهرك‌نشينان و نظاميان صهيونيست به مسجد الاقصي يك اقدام سازمان يافته است كه دولت صهيونيستي از قبل به منظور تقسيم اين مكان مقدس به لحاظ زماني و مكاني ميان يهوديان و مسلمانان براي آن طرح و نقشه ريخته است.
به گزارش ايسنا، الهندي اعلام كرد: «رژيم اشغالگر قدس از سرگرم شدن عرب‌ها و مسلمانان به بحران‌هاي داخلي خود براي تحميل واقعيت جديد بر قبله نخست سوءاستفاده مي‌كنند و مي‌بينند كه فقط فلسطينيان اعم از زن و مرد و پير و جوان از اين مكان مقدس دفاع و حراست مي‌كنند.»
به گزارش مركز اطلاع‌رساني فلسطين، وي خاطرنشان كرد: «نيروهاي ارتش و پليس اسرائيل در شرايط كنوني فلسطينيان حاضر در مسجد الاقصي را آماج اقدامات سركوبگرانه خود قرار داده‌اند و اين فلسطينيان به نمايندگي از امت‌هاي عربي و اسلامي به دفاع از قبله نخست مسلمانان برخاسته‌اند.» اين مقام جهاد اسلامي از آزادگان امت خواست تا خشم و انزجار خود را نسبت به تجاوزات رژيم صهيونيستي اعلام كنند و براي دفاع از قبله‌گاه نخست مسلمانان راهپيمايي‌هاي گسترده ترتيب دهند.
همزمان با تظاهرات فلسطيني‌ها، بنيامين نتانياهو، نخست وزير رژيم صهيونيستي در اقدامي تحريك آميز وارد روستاي «صور باهر» نزديك مسجد الاقصي شد. به گزارش العالم، همزمان با سفر نتانياهو به اين روستا، نيروهاي اشغالگر صهيونيست به طور گسترده در اطراف اين روستا مستقر شدند و بالگردهاي اين رژيم نيز در حريم هوايي شهر قدس در ارتفاع پايين به ويژه در منطقه «البلده القديمه» و منطقه «شيخ جراح » به پرواز درآمدند. نيروهاي رژيم صهيونيستي همچنين با نصب چادري بزرگ در اين منطقه به عنوان اتاق عمليات روباز بر راه‌ها و تأمين سفر نتانياهو به اين منطقه نظارت داشتند.
   اسرائيل در حال از دست دادن مشروعيت خود است
زيپي ليوني وزير امور خارجه سابق رژيم صهيونيستي با ابراز نگراني از بهبود روابط اروپا با ايران بعد از توافق هسته‌اي، تأكيد كرد كه اسرائيل در حال از دست دادن مشروعيت خود است. به نوشته روزنامه صهيونيستي جروزالم پست، ليوني كه هم‌اكنون از رهبران ائتلاف موسوم به اتحاد صهيونيست است، در آستانه سفر به برلين، با ابراز نگراني از سياست‌هاي اروپا در قبال خاورميانه گفت: «اسرائيل بايد وضع را در اروپا تغيير دهد. اروپايي‌ها تحريم‌هاي ايران را لغو مي‌كنند و عليه اسرائيل اعمال مي‌كنند. ايران در حال كسب مشروعيت است، درحالي كه اسرائيل در حال از دست دادن مشروعيت خود است. تجارت با ايران افزايش و تجارت با اسرائيل كاهش خواهد يافت.»
وي همچنين اتهامات و ادعاهاي واهي اين رژيم عليه ايران را تكرار كرده و مدعي شد: «ايران بعد از توافق هسته‌اي نيز همچنان حامي تروريسم است و از نابودي اسرائيل حرف مي‌زند. كشورهاي حامي توافق مانند آلمان بايد اين واقعيات را بدانند و به ايران مشروعيت بين‌المللي ندهند.» ليوني كه سه‌شنبه شب به آلمان سفر كرد قرار است با فرانك والتر اشتاين ماير وزير امورخارجه اين كشور ديدار و درباره توافق هسته‌اي ايران و نگراني تل‌آويو از لغو تحريم‌هاي ايران و ارتقاي روابط بين اروپا و تهران گفت‌وگو كند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن